Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hi Tweakers,
Ik ben bezig met een nieuwe 1440 PC gaming build. Het doel is om een gen 5 systeem te bouwen wat de komende jaren vooruit kan met titels zoals de nieuwe GTA, Witcher, maar ook aankomende CODs en Battlefields, maar ook in de toekomst kan worden geupgrade waar nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ron de de € 1300,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Qua beeldscherm staat er een Dell G2724D
De overige randapparatuur hebben we tevens in huis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, al heb ik persoonlijk goede ervaringen met AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het verzoek wat ik heb meegekregen is om zoveel mogelijk wit te doen en dat RGB gewaardeerd wordt.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf de volgende build opgesteld, er niet rekening mee houdende dat de geheugen prijzen zo hard zijn gestegen sinds ik voor het laatst heb gekeken naar PC onderdelen. Hierdoor kom ik in de nesten qua budget. Ik heb nu moeite met bepalen waar ik het beste kan downgraden om binnen (of in ieder geval dichtbij) het budget van € 1300 te komen.
Vandaar de vraag of jullie mij kunnen assisteren in dezen. Dusz een (voornamelijke) witte gaming build met wat RGB die de komende jaren goed mee kan en geupgrade kan worden.
Alvast dank!!
Hi Tweakers,
Ik ben bezig met een nieuwe 1440 PC gaming build. Het doel is om een gen 5 systeem te bouwen wat de komende jaren vooruit kan met titels zoals de nieuwe GTA, Witcher, maar ook aankomende CODs en Battlefields, maar ook in de toekomst kan worden geupgrade waar nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ron de de € 1300,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Qua beeldscherm staat er een Dell G2724D
De overige randapparatuur hebben we tevens in huis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, al heb ik persoonlijk goede ervaringen met AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het verzoek wat ik heb meegekregen is om zoveel mogelijk wit te doen en dat RGB gewaardeerd wordt.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf de volgende build opgesteld, er niet rekening mee houdende dat de geheugen prijzen zo hard zijn gestegen sinds ik voor het laatst heb gekeken naar PC onderdelen. Hierdoor kom ik in de nesten qua budget. Ik heb nu moeite met bepalen waar ik het beste kan downgraden om binnen (of in ieder geval dichtbij) het budget van € 1300 te komen.
Vandaar de vraag of jullie mij kunnen assisteren in dezen. Dusz een (voornamelijke) witte gaming build met wat RGB die de komende jaren goed mee kan en geupgrade kan worden.
Alvast dank!!
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 173,99 | € 173,99 |
| 1 | Moederborden | ASRock B650 Steel Legend WiFi | € 163,99 | € 163,99 |
| 1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 9060 XT Steel Legend 16GB OC | € 419,- | € 419,- |
| 1 | Behuizingen | Montech Air 903 Max Wit | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 A-RGB (White) | € 39,85 | € 39,85 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis 5 F5-6000J3636F32GX1-IS | € 399,90 | € 399,90 |
| 1 | Voedingen | Thermalright TG-750 - Wit | € 88,91 | € 88,91 |
| 1 | Interne SSD's | Lexar NQ790 1TB | € 107,56 | € 107,56 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.473,10 | ||