Vraag

• VenatorQ
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 13:43
Hallo Tweakers,

Ik ben het huis aan het opruimen en kwam ineens mijn oude console tegen. Nu ben ik wel een gamer, maar geen expert. Daarom wil ik jullie graag een vraag stellen.

Het gaat om de volgende console.
- Xbox 360 met 120GB HDD
- Xbox 360 controller
- Xbox 360 wireless networking adapter

Er zit een stroomkabel bij, maar die lijkt niet meer te werken. Ik heb hem even snel aangesloten, maar hij reageerde het dus niet. Toen ik hem een paar jaar geleden voor het laatst aan heb gehad, werkte alles nog naar behoren. Inmiddels ben ik gemoderniseerd en heb ik geen behoefte om terug te gaan naar de Xbox 360 :)

Mijn vraag is: wat kan ik hier beste mee doen? Ik zie dat hij online te koop wordt aangeboden, maar ik kan dus niet garanderen dat elk onderdeeltje nog goed werkt. Aan de andere kant voelt weggooien ook zo zonde...

Alvast bedankt voor een antwoord!

Beste antwoord (via VenatorQ op 18-01-2026 13:22)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:38
Zet erbij dat 'ie mogelijk niet werkt en verkoop 'm voor een prikkie.

The devil is in the details.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:38
Zet erbij dat 'ie mogelijk niet werkt en verkoop 'm voor een prikkie.

The devil is in the details.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:49
Maak je daar nou een account voor aan? Zet dat ding op gratis op te halen en met een beetje geluk wil iemand hem ophalen. Kans is groter dat je hem alsnog naar de stort moet brengen.

To dare is to do

• VenatorQ
Maak je daar nou een account voor aan? Zet dat ding op gratis op te halen en met een beetje geluk wil iemand hem ophalen. Kans is groter dat je hem alsnog naar de stort moet brengen.
Elektronica heeft nog wel eens bruikbare of opknapbare onderdelen. Dan is het zonde om het ding zomaar weg te gooien (wat mijn intentie was). Misschien dat iemand een zaak of particulier kende die er blij van zou worden. Ik kon het toch proberen?

En als antwoord op je vraag: inloggen op mijn vorige account lukte niet. Ik log ongeveer eens per jaar in om een vraag te stellen.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:37
Dit soort dingen die moeilijk verhandelbaar zijn geef ik gewoon weg aan vrienden of een collega. Zelf krijg ik er toch niks meer voor en je maakt er iemand blij mee. Van de week nog een lamp weggegeven, het was of gratis weggeven, op marktplaats krijg je er een paar euro voor of naar de kringloop brengen.

• VenatorQ
Dit soort dingen die moeilijk verhandelbaar zijn geef ik gewoon weg aan vrienden of een collega. Zelf krijg ik er toch niks meer voor en je maakt er iemand blij mee. Van de week nog een lamp weggegeven, het was of gratis weggeven, op marktplaats krijg je er een paar euro voor of naar de kringloop brengen.
Bedankt voor je reactie. Ik heb helaas weinig mensen in m'n omgeving die gamen, anders had ik dat inderdaad wel gedaan. Ik hem nu op Marktplaats gezet: gratis of met een symbolisch bedrag voor de kinderen :)

[ Voor 3% gewijzigd door VenatorQ op 18-01-2026 13:43 ]

Pagina: 1