Glaspoort en Delta samen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Bandita
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 10:02
Bij mijn ouders hebben ze 3 maanden geleden glasvezel aangelegd. Dit was gratis en toen Delta genomen (wat erbij hoorde). Ze waren bij Ziggo. Nu gaat Glaspoort in de hele straat gratis glasvezel leggen. Ik begrijp dat dit KPN is (en Odido?). Jammer als ik dat geweten had hadden we gewacht. Is het nog steeds verstandig om dit ook aan te laten leggen tot aan het huis? Lijkt me wel. Dan hebben zij en ook toekomstige bewoners keuze. Want Delta glasvezel kan niet door KPN gebruikt worden dacht ik, klopt dat? Komt die kabel tot in het huis?

Alle reacties

• Donnu
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 09:23
Het is zeker verstandig op de aansluiting van Glaspoort te laten aanleggen.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Als het niks kost.... Gewoon tot de meterkast laten aanleggen...
En dan kan er in de toekomst gewoon meer keuze gemaakt worden..

[ Voor 34% gewijzigd door SMSfreakie op 16-01-2026 19:20 ]

404 Signature not found

• Bandita
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 10:02
Waarom kan KPN of Odido niet gewoon over de Delta kabel. Ik snap dat niet. Ik dacht dat het technisch mogelijk zou moeten zijn? Dan zit je dus met twee kabelaansluitingen/kabels.

[ Voor 9% gewijzigd door Bandita op 17-01-2026 08:38 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Bandita schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 23:06:
Waarom kan KPN of Odido niet gewoon over de Delta kabel. Ik snap dat niet. Is dat technisch niet mogelijk? Dan zit je dus met twee kabelaansluitingen/kabels.
Omdat die twee hun netwerken niet aan elkaar hebben geknoopt, dus inderdaad is dat technisch niet mogelijk.

En als 't gratis is, altijd doen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:59
Tja, de efficiëntie van de 21e eeuw: in plaats van samen te werken om Nederland zo snel mogelijk te verglazen gaan partijen in de ene plaats dubbel werk doen en kunnen bewoners in andere plaatsen wachten tot sint juttemus.

Spel en typfouten voorbehouden

Pagina: 1