Toon posts:

Bedrijf(hardware)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gaat nergens over

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 00:47 . Reden: Gaat nergens over. ]

Verwijderd

Zou eerst eens naar de site van de kamer van koophandel gaan: www.kvk.nl
Staat alles op inclusief algemene voorwaarden.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik wil ze zelf gaan opstellen.
En dat kost tijd en kennis.
Daarna moet ik ze laten controleren door een advocaat!!
Wat gaat me dat kosten ? En wat als ik de voorwaarden van een andere winkel overneem. Stellen die mij daarvoor aansprakelijk ?. Pff. :'(

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nou ja het hoeft niet gecontroleerd te worden door een advocaat. En volgens mij is het deponeren van algemene voorwaarden bij de rechtbank gratis!
Op woensdag 19 september 2001 22:02 schreef Hector het volgende:
Ja, ik wil ze zelf gaan opstellen.
En dat kost tijd en kennis.
Daarna moet ik ze laten controleren door een advocaat!!
Wat gaat me dat kosten ? En wat als ik de voorwaarden van een andere winkel overneem. Stellen die mij daarvoor aansprakelijk ?. Pff. :'(

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:01
Zo te horen heb je geen middenstandsdiploma of meao/heao. Anders stel je niet van deze vragen. Maar goed ik wil je wel helpen. Bij een bank liggen er gratis starterspakketten.
Deze starterspakketten bevatten info over div. verplichtigingen en een ondernemingsplan. Een van de verplichtingen is inschrijving in het KVK bestand. (kost geld). Zodra je een bedrijfsnaam aanneemt en gebruikt (bijv op drukwerk, site) moet je ingeschreven zijn.
Tevens moet je nadenken over de rechtsvorm van je onderneming. Wil je een eenmanszaak (hoofdelijke aansprakelijkheid) ,vof, bv enz.
Een bank kan je de (grote) bedrijfseconomische, fiscale en juridische verschillen tussen de rechtsvormen wel uitleggen.
Het invullen van een ondernemingsplan wijst je op de diverse aspecten. Je hebt tevens een ondernemingsplan nodig om uberhaupt krediet los te krijgen bij een bank. (uitzondering is persoonlijke lening)
Informeer bij andere starters. Bestudeer regelgeving m.b.t. e-commerce. Zoek hulp bij bijv. syntens. Dit is een innovatienetwerk voor ondernemers uit het mkb zij helpen ook starters (www.syntens.nl)
suc6 ermee

Verwijderd

Wat de neuk heeft dit met HARDWARE ALGEMEEN te maken???
Nja in ieder geval suc6 met je bedrijf.
Pagina: 1