Ik heb een nieuwe thermostaat kraan van Grohe om mijn oude te vervangen.
De thermostaat kraan had ik er zo vanaf, maar ik krijg de oude S-koppeling er met geen mogelijkheid af, meer kracht dan ik al gezet heb met een grote bahco wil ik niet doen omdat ik bang ben dat ik daar iets mee stuk maak.
:strip_exif()/f/image/LV2e3aIaC4BCtmw5SEEFEFUy.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb toch echt wel al wat kracht erop gezet. Met een hamer heb ik er ook nog even tegen aan getikt. Ik heb nu maar besloten om de nieuwe kraan op de bestaande te zetten. Maar de rubbers van de oude vertrouwde ik niet echt, met name de ruis onderdrukker.:strip_exif()/f/image/JhKtsJvWaA0tp4W2wfKlbSbd.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan een nieuwe ruisonderdukker halen (zijn die van Grohe allemaal de zelfde maat?) en de s-koppeling laten zitten, ik baal wel dat die niet gewoon in zn geheel vervangen kon worden en kost me toch weer een €13 euro extra. Of zeggen jullie, lekker laten zitten met de oude ruisonderdukker. Begint wel wat scheuren/uitdroging te vertonen. En wellicht nog een tip hoe de s-koppeling te verwijderen?
De thermostaat kraan had ik er zo vanaf, maar ik krijg de oude S-koppeling er met geen mogelijkheid af, meer kracht dan ik al gezet heb met een grote bahco wil ik niet doen omdat ik bang ben dat ik daar iets mee stuk maak.
:strip_exif()/f/image/LV2e3aIaC4BCtmw5SEEFEFUy.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb toch echt wel al wat kracht erop gezet. Met een hamer heb ik er ook nog even tegen aan getikt. Ik heb nu maar besloten om de nieuwe kraan op de bestaande te zetten. Maar de rubbers van de oude vertrouwde ik niet echt, met name de ruis onderdrukker.
:strip_exif()/f/image/JhKtsJvWaA0tp4W2wfKlbSbd.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan een nieuwe ruisonderdukker halen (zijn die van Grohe allemaal de zelfde maat?) en de s-koppeling laten zitten, ik baal wel dat die niet gewoon in zn geheel vervangen kon worden en kost me toch weer een €13 euro extra. Of zeggen jullie, lekker laten zitten met de oude ruisonderdukker. Begint wel wat scheuren/uitdroging te vertonen. En wellicht nog een tip hoe de s-koppeling te verwijderen?
[ Voor 11% gewijzigd door sjors86 op 16-01-2026 15:05 ]