Ik zoek een?
Opvolger voor mijn Oppo Find X5
Wat is je budget?
Ligt er aan, lees beschrijving
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]Gewoon standaard telefoon dingen, camera is belangrijk!/i]
Wat heb je zelf al gevonden?
- uitvoering: OnePlus Nord 5, 12GB ram, 512GB opslag Blauw €399
- uitvoering: OPPO Find X9, 12GB ram, 512GB opslag Zwart €959
- uitvoering: OnePlus 15R, 512GB opslag Zwart €699
- uitvoering: OnePlus 15, 12GB ram, 256GB opslag Zwart €899
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben hard op zoek naar een nieuwe telefoon. Mijn Oppo Find X5 heeft een probleem met laden, elke dag dus weer de vraag op dit nog goedgaat. Aangezien ik wel erg tevreden ben over ColorOs zoek ik weer een telefoon van Oppo/Oneplus. De camera moet goed zijn (hoeft geen perfecte foto's te maken maar wel gewoon prima plaatjes), heb maar 256Gb nodig maar mag meer zijn en moet een paar jaar meegaan. Ik twijfel vooral tussen de Oneplus 15 en de 15R, of is het verschil in aanschaf tussen de Oneplus 15R en de Oppo Find X9 het echt waard? Is een Nord 5 ook prima en mik ik gewoon te hoog of is het verschil in aanschafbedrag het ook echt waar om voor een 15/15R/X9 te gaan?
Als iemand een tip heeft, graag!!!
Opvolger voor mijn Oppo Find X5
Wat is je budget?
Ligt er aan, lees beschrijving
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]Gewoon standaard telefoon dingen, camera is belangrijk!/i]
Wat heb je zelf al gevonden?
- uitvoering: OnePlus Nord 5, 12GB ram, 512GB opslag Blauw €399
- uitvoering: OPPO Find X9, 12GB ram, 512GB opslag Zwart €959
- uitvoering: OnePlus 15R, 512GB opslag Zwart €699
- uitvoering: OnePlus 15, 12GB ram, 256GB opslag Zwart €899
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben hard op zoek naar een nieuwe telefoon. Mijn Oppo Find X5 heeft een probleem met laden, elke dag dus weer de vraag op dit nog goedgaat. Aangezien ik wel erg tevreden ben over ColorOs zoek ik weer een telefoon van Oppo/Oneplus. De camera moet goed zijn (hoeft geen perfecte foto's te maken maar wel gewoon prima plaatjes), heb maar 256Gb nodig maar mag meer zijn en moet een paar jaar meegaan. Ik twijfel vooral tussen de Oneplus 15 en de 15R, of is het verschil in aanschaf tussen de Oneplus 15R en de Oppo Find X9 het echt waard? Is een Nord 5 ook prima en mik ik gewoon te hoog of is het verschil in aanschafbedrag het ook echt waar om voor een 15/15R/X9 te gaan?
Als iemand een tip heeft, graag!!!