waar staat de Recycle Bin in XP

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
waar moet ik zoeken naar files die in de recycle bin staan....een vriend van me heeft een file gedelete en nu start ie niet meer op in XP, in 98 kan ie nog wel opstarten, dus als ik nou zou weten waar ik de files zou kunnen vinden die in de recycle bin staan zonder in XP te komen, zou ik de file kunnen copiën......weet iemand dit??

b.v.d. SMulTiE

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 16:59

bartaa

Battlefield

gewoon in de verkenner, onderaan staat de recycled bin :)

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

• XthinkZ
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

ligt eraan of je voor XP fat32 heb of NTFS.
Als het NTFS is wordt het moeilijk.
zou een undelete proggie zoeken. Je hebt speciale progies daarvoor. Undelete for win2k of zoiets....

Verwijderd

De prullenbakken van verschillende OS'en zijn toch gewoon geshared?

offtopic:
Dat brengt mij gelijk op de vraag waarom de prullenbak nog steeds vol staat na een Format?

• Smultie
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 23:42 schreef XthinkZ het volgende:
ligt eraan of je voor XP fat32 heb of NTFS.
Als het NTFS is wordt het moeilijk.
zou een undelete proggie zoeken. Je hebt speciale progies daarvoor. Undelete for win2k of zoiets....
't is FAT32 (naar mijn idee een slechte keus maar ja) maar is er niet gewoon een directory waar dat in zou moeten staan? Iets van C:\windows\recycle bin ofzo, maar dan anders dus?? (kweet het beetje vaag uitgelegd, blame it on the beer

• Smultie
  • Niet online
Op donderdag 20 september 2001 00:30 schreef KIP het volgende:

offtopic:
Dat brengt mij gelijk op de vraag waarom de prullenbak nog steeds vol staat na een Format?
offtopic:
als je goed format is je prullenbak echt wel leeg hoor

• XthinkZ
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Op donderdag 20 september 2001 00:30 schreef KIP het volgende:

offtopic:
Omdat elke partitie zijn eigen prullenbak bijhoudt. (prullenbak is in staat gedelete files te zien, omdat het nog op je schijf staat) Bij format haal je alleen de gedelete files van die partitie af en niet van de anderen.

En nee, gedelete files moet je undeleten.

• Smultie
  • Niet online
Op donderdag 20 september 2001 01:17 schreef XthinkZ het volgende:

[..]

Omdat elke partitie zijn eigen prullenbak bijhoudt. (prullenbak is in staat gedelete files te zien, omdat het nog op je schijf staat) Bij format haal je alleen de gedelete files van die partitie af en niet van de anderen.

En nee, gedelete files moet je undeleten.
ok, thx :)
Pagina: 1