ASUS RT-BE92U - resultaten review ontbreken in de specs

Pagina: 1
Acties:

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-01 22:41
De ASUS RT-BE92U staat in de pricewatch zonder de resultaten van de review. Als ik een vergelijkingstabel maak ontbreken die resultaten. Waar kan ik dat melden?

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:22

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@PizzaMan79 Het lijkt erop dat er ergens een koppeling niet helemaal goed is gegaan, want er worden wel kopjes van waar normaal testresultaten moeten staan, maar voor de rest vrij leeg:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X09fWJTc-Pk1V6IhMV3hqfHgRmk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/8rKS8TEkCYj5URtPtSiKDOVb.png?f=user_large

Ik verplaats dit topic naar Geachte Redactie en tag ook gelijk even @OlafWeijers om te vragen of hij kan zien of hij de koppeling kan herstellen :)

• OlafWeijers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 10:05

OlafWeijers

Redacteur netwerken & smarthome
De verkeerde testrun stond gekoppeld, is gerepareerd. Bedankt voor het melden :)

[ Voor 26% gewijzigd door OlafWeijers op 16-01-2026 09:28 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:22

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

OlafWeijers schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 09:27:
De verkeerde testrun stond gekoppeld, is gerepareerd. Bedankt voor het melden :)
Bij de eerste twee testresultaten staat nu nog wel Mesh uplink en downlink met beiden 0,00Mbit/s, moeten deze ook niet weg?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/beiajXkec5gCV0vcyv1TKxd6eD0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/2GlUodp0ACNUauSY7jhtsEws.png?f=user_large

• OlafWeijers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 10:05

OlafWeijers

Redacteur netwerken & smarthome
Ik heb het handmatig weggehaald. De exportfunctie van het script berekent daar kennelijk altijd een totaal, waar bij gebrek aan resultaten '0' wordt ingevuld in plaats van gewoon niets.