Toon posts:

driver SONY CPD G420

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort een Sony 19" monitor: de cpd-g420 (8>
Nu ben ik op zoek naar een driver hiervoor voor win2k, aangezien ik mijn refresh niet goed kan instellen. Ook werkt de 60Hz fix niet zonder de monitor driver. Weet iemand waar ik deze driver kan downloaden? Ik heb uiteraard al op de site van Sony gekeken, maar daar staat alleen de driver van de cpd-g420s, wat een andere monitor (lees slechtere monitor) is.

Alvast bedankt.

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Hmmm heb me rot gezocht... kon niets vinden

Google geprobeerd. moet je misschien zelf ook eens kijke... misschien heb ik iets over het hoofd gezien |:(

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Verwijderd

kheb zelf de sony cpd-g400p en daar is ook al geen driver van. maar win2k herkent hem als p&p monitor dus ik draai vrolijk in 1600x1200@85hz.

probeer anders eens www.driverguide.com ofzo

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Lekker ding he die g420, ik kreeg hem na 4 maand eindlijk in de plaats voor mijn rotte g400p, als conpensatie voor mijn 4 maand gerommel, echt waar, ik heb geen dag plezier gehad van mijn g400p, de g420 is lekker,ben ik nu erg tevreden over!

drivers voor de sony trinitron modelletjes:

http://www.sony-cp.com/eng/displays/fd-trinitron/frames.html

Dan ff op je beoogde scherm klikken, en dan onder het tabje spec uiterst rechts boven in beeld zie daar download...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

ik heb tot nu toe geen enkel probleem gehad met mn g400p.. vind het nog altijd een prachtige monitor.. wat voor problemen kwam je dan tegen?

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

ik heb die a420 maar die wordt gewoon herkend als p&p en je kan gewoon redelijk hoge refresh rates instellen.

Wat doet zo`n driver extra eigelijk?
Kan je gewoon met "stuurprogramma bijwerken" die drivert installeren of moet je nog wat anders doen?

Een ander leuk vraagje: waarom leveren ze de driver niet bij de monitor?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik zou hier graag een antwoord op willen...

Hoe zeg je dat netjes?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• JungleJim
  • Laatst online: 10:52
Bij m'n CPD-E400 zat gewoon een diskette met monitor drivers.

Het zijn eigenlijk geen echte drivers, maar informatie bestandjes met de eigenschappen van de monitor: maximale resolutie en bijbehorende refreshrates enzo. Op zich heb je die niet nodig omdat Windows daar ook via DDC achter kan komen. Ander belangrijk onderdeel op die diskette zijn de kleur profielen voor Windows.

HTH

• PsYgHo
Op dinsdag 25 september 2001 15:06 schreef bushwoelie het volgende:
ik heb tot nu toe geen enkel probleem gehad met mn g400p.. vind het nog altijd een prachtige monitor.. wat voor problemen kwam je dan tegen?
Geometrie niet in orde, links boven in een "raar"hoekje
Linker kant van monitor duidelijjk waziger dan de rest van scherm. Kleur rood niet overal even rood.

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

Verwijderd

ik heb mn g400p echt met allerlei soorten testbeelden getest en kom tot de conclusie dat ie t hier gewoon perfect doet :)
het zal waarschijnlijk een foutje in jouw monitor zijn geweest..

• PsYgHo
Dat mag ik ook wel hopen ja!, maar goed de service was ook alniet erg best, tis dat ik nu een gesealde 5 weken oude monitor heb (zie week productie in osd) en dat dat dus de duurdere g420 is die wel lekker in zijn velletje staat...

We houden het op een vergissing op vergissing op blunder..
Met een goed eind, toch wel 4 maand beziggeweest met bellen , etc, maar goed alles is vergeven en vergeten.. :)

Pagina: 1