Vraag

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:57
Ik ben op zoek naar een andere telefoon. Mijn Pixel 6pro leek ineens kapot, dus een galaxy s25fe aangeschaft. Over enkele maanden neemt mijn man deze over en ga/kan ik een ander toestel aanschaffen.

600-900
Mag ook refurbished zijn.

Ik maak vooral veel foto's. ..
Ik vind het leuk allerlei foto's te maken, maar vooral van mijn gezin. Omdat 2 jonge kinderen niet lang stilstaan om te poseren, vind ik het essentieel dat de automatische stand en de portretstand van heel goede kwaliteit zijn.

de galaxy s25 ultra, pixel 10 pro, xiaomi
Voor de pixel had ik een xiaomi mi 10 pro. Ik was echt ontzettend blij met deze camera kwaliteit op alle vlakken. De Pixel deed daar voor mij, niet voor onder. Nu de s25 fe en ik merk wel echt een verschil. Foto's zijn niet slecht, zeker niet, maar de portretstand is niet altijd even goed scherp (waar de pixel en xiaomi dat wel waren.

Ik lees her en der wel heel veel goede dingen over de xiaomi en ik zou daar prima naar terug willen.
Ik ben wel benieuwd naar ervaringen van hier, of jullie ervaringen hebben met 1 of meerdere toestellen en wat jullie zouden adviseren. (Ik wil er best goed voor betalen, maar als de camera's vergelijkbaar zijn kies ik liever natuurlijk de voordeligste)
Wat ik wel een nadeel vind van de xiaomi is dat er veel minder te vinden is aan accessoires (leuke cases, hoesjes etc)

Goede batterij, snel laden en opslag is ook van belang.

Welke zouden jullie adviseren en waarom?