Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
UNLOCKEN OP EEN PC-DISCOUNT OR WHATEVER IS ILLEGAAL. DIT MAG ALLEEN DOOR JE TELECOM PROVIDER WORDEN GEDAAN.
Natuurlijk zijn er ook andere methoden
Maar deze vraag mag hier niet gesteld worden
Natuurlijk zijn er ook andere methoden
Maar deze vraag mag hier niet gesteld worden
stel nou dat het mij niet gaat om dat unlocken, maar gewoon of er op pcdiscounts meestal kraampjes zijn met telefoon artikelen e.d. (datakabels bv) ???? ja toch??
PIII 800@804 Mhz
ik heb gezecht: Even ter zijde of het WEL of NIET legaal is
ik vraag gewoon of iemand weet of dat noch gebeurt. Zo jah, dan scheelt dat mij een hoop tijd en ellende,
Zo neet, je zij ut al zelf; er zijn noch andere methoden
ik vraag gewoon of iemand weet of dat noch gebeurt. Zo jah, dan scheelt dat mij een hoop tijd en ellende,
Zo neet, je zij ut al zelf; er zijn noch andere methoden
Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
ik ben ongeveer 3 maanden terug geweest op pc discount
en daar hadden ze nog spullen voor telefoons
zo als frontjes, tasjes, head sets, data kabels, en .....
en daar hadden ze nog spullen voor telefoons
zo als frontjes, tasjes, head sets, data kabels, en .....
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
JA, er zijn kraampjes bij de pc-discount die je telefoon voor je unlocken of zelfs nieuwe ledjes inbouwen/ lcd vervangen etc. Unlocken kost 50 piek.
OK dit mag dicht./
OK dit mag dicht./
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ze zijn er wel, maar 't blijft de vraag of ze volgende keer in Maastricht staan he.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Lees de FAQ en u weet het antwoord. Maar om even niet flauw te doen: unlocken wordt soms gedoogd (op beurzen enzo)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()