Actief winkelfilter niet altijd duidelijk

Pagina: 1
Acties:

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:42

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
Ik heb deze NUC in mijn wenslijst staan, volgens de pricewatch is er geen prijs beschikbaar van het apparaat terwijl het er nog is in bol plaza. Maar de laatst bekende prijs word elke dag wel bijgewerkt. Het lijkt dus dat prijzen wel ingelezen worden maar daarna het product steeds weer verdwijnt (met een ander process ?).

uitvoering: Blackview MP60, N150

Signature

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:35
@Eboman heb je Bol-Plaza uitgefilterd staan in de Pricewatch?

iRacing Profiel

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
oei inderdaad, dat is een soort van lelijke feature dat je dat niet meer bij het product ziet omdat je direct vanaf de wenslijst komt. Misschien een feature om op die pagina aan te geven dat je nog een filter hebt aanstaan.

Signature

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:12

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Eboman Ik geef dit topic een tikje naar Mooie Features, misschien dat hier wel wat verbeterd in kan worden :) Plus aanpassing van de titel van Bug op bepaald product naar Actief winkelfilter niet altijd duidelijk.

• Freek1710
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:30

Freek1710

Product Owner
@Wild Chocolate, dank voor je hulp!

Ik begrijp goed dat het frustrerend is om WEL te zien dat er 1 prijs is, maar die prijs dan niet terug te zien op de pagina. Ik snap ook dat het misschien niet logisch aanvoelt dat we die shopfilters op alle pagina's consistent houden (in plaats van enkel op de pagina waar je ze aanvinkt). Echter op deze manier blijft de functionaliteit zoals hij bedoeld is. Je kunt een winkel uitfilteren omdat je daar een reden voor hebt. Wij zullen je dan ook niet die prijzen laten zien.

Ik weet niet goed wat hier de echte oplossing is. Zou je niet meer willen weten van je wensenlijst dat het aanwezig is bij een winkel die je hebt uitgefilterd? @Eboman

Build The Right Thing and Build The Thing Right

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
ik ben op zoek geweest naar andere shops en een keer deze winkel uitgezet nadat ik hem in mijn wenslijst had gezet. Omdat ik direct naar het product ga via de wenslijst kan ik nergens zien dat ik stiekem nog een filter heb aan staan. Pas als ik de pricewatch in ga zie ik ergens een filter wat actief is. Ik was niet op de hoogte dat dit dan meteen voor alle pricewatch info was. Misschien een hint op de product pagina, we hebben 1 vd 1 prijzen gefilterd op basis van je winkel voorkeur ?

Signature

Pagina: 1