Iemand ervaring met de drone Killerbee X5 Black Hawk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• jmnetje
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-01 10:09
Mijn vraag
...Ik zoek het stukje GSM softwarebesturing voor de drone Killerbee X5 Black Hawk

Via de website van Killerbee wordt ik niet wijzer.De QR code wordt na scannen niet herkend.
Kortom een cadeautje met een never ending story zo lijkt het....

Alles wat ik kan vinden hoort op de killerbee site te staan en is bereikbaar na het inscannen van de QR code. maar dat werkt niet. Mijn zwager had de drone 3 jaar geleden gekocht maar nooit gebruikt. ik heb hem nu overgenomen maar kom zo niet verder. Zonder de software op mijn gsm kan ik er heel weinig mee.
:'(
...

Alle reacties

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-01 13:33
Als je deze aan de praat hebt ben ik benieuwd naar je ervaring, hoe het vliegen gaat of het vlotjes gaat en of de camera goed is.

Ik wil ook een drone kopen maar wil niet gelijk hoofdprijs betalen maar wil ook geen action kwaliteit

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-01 13:33
Overigens zie ik op de killerbee site dat die code uniek is aan elke drone en daarmee principe naar 'Mijnkillerbee' portal moet kunnen en daar de software etc verkrijgen.
Misschien hun even direct benaderen, misschien is die unieke code in hun systeem blocked ofzo.

info@killerbeerc.com
+316 33 03 13 05 (OOK VOOR WHATSAPP)

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:34
Er zijn twee varianten in omloop om toegang te krijgen tot 'Mijnkillerbee"

Variant 1 met een Voucher code: deze is terug te vinden in het gele boekje geleverd bij jouw drone.

Variant 2 met een Serial code: deze is terug te vinden op de achterkant van jouw Killerbee doos.

Die QR code is dus niet de code die je kunt gebruiken.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former