Wie wil helpen met een SB Live (5.1) FAQ

Pagina: 1
Acties:

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09
Ik zal met de deur in huis vallen: wij, de twee AV mods, zitten een beetje met een probleem. Er wordt een shitload aan Live topics gestart, zonder dat we daar iets aan kunnen doen. We hebben de policy door gevoerd dat alle Live topics centraal gehouden moeten worden, maar dat resulteert voor alsnog ine en heleboel slotjes en geen oplossingen voor de problemen. Daarom willen wij graag dat er een Live FAQ komt. Alleen zijn wij twee nou niet de grote Live experts, dus besteden dat wij graag uit.
Dus de vraag is: wie wil er voor AV een Live FAQ schrijven?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

UTFS >:)

Staat het allemaal :P

Alles mbt tot dat ding is al besproken, en dat willen we even in een FAQ'je verwerken.

Zaken als surround/centerspeakers die het niet doen komen vaker dan vaak als los topic rond en dat wordt een beetje vermoeiend (lees: niveau wordt een beetje schraal :o). Ik weet er inmiddels best wat vanaf en zal ook vragen en antwoorden posten die vaak voorkomen. :)

het gaat hier dus om vragen die op GoT vaak voorkomen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Ikke niet, mijn live werkt uit de kunst >:)

Maar moet het echt een verhaal zijn? Lijkt me onnodig veel moeite en werk. Is het niet niet makkelijker en evt. beter om alle kennis die nu in de archieven van GoT zitten te bundelen in korte vragen en antwoorden (het FaQ gedeelte dus) en links naar websites over de sblive en info die her der te vinden valt over chipsets en moederborden (die net zo hard bijdragen aan de problemen als de sblive! zelf)

• Jag
Op woensdag 19 september 2001 21:23 schreef Lampje het volgende:
Ikke niet, mijn live werkt uit de kunst >:)

Maar moet het echt een verhaal zijn? Lijkt me onnodig veel moeite en werk. Is het niet niet makkelijker en evt. beter om alle kennis die nu in de archieven van GoT zitten te bundelen in korte vragen en antwoorden (het FaQ gedeelte dus) en links naar websites over de sblive en info die her der te vinden valt over chipsets en moederborden (die net zo hard bijdragen aan de problemen als de sblive! zelf)
Nee, dat werkt niet. Je moet de info echt hapklaar maken, anders wordt het zoiezo niet gelezen. En zelfs al doe je dat wel, dan nog zal het vaak niet gelezen.

• Fish_Hook
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2019

Fish_Hook

Skatje

Ik wil jullie graag helpen, maar ik ben zelf niet de grootst denkbare expert op het gebied van de Live! Als ik er eventjes (laten we zeggen 1 a 2 weken) de tijd voor krijg, wil ik het best doen.

Het interesseert me wel en met een beetje research (inderdaad: I'm going to have to UTFS en weet ik wat al niet meer) moet ik wel een compleet en begrijpelijk verhaaltje bij elkaar kunnen tikken.

Maja, ik kan me voorstellen dat jullie liever iemand hebben die iets bekender voor jullie is in 't forum - kijk voor de gein eens bij mijn profiel :P Ik ben meer een 'lezer' geweest het afgelopen jaar...

Wat denken jullie ervan?

"I have no enemies! I have shot them all!" - Spaans generaal Ramon Narvaéz in 1858 op zijn sterfbed op de vraag of hij het zijn vijanden kon vergeven.

• Jag
We gaan niemand aannemen ofzo, maar probeer maar eens iets in elkaar te breien. Dat zet ik dan hier online, en dat kan dan weer aangevuld worden door anderen enzo. Dus leef je uit :).

Verwijderd

De mijne werkt ook perfect na wat gekloot, en ik heb geen tijd om dat ding (=faqqie) en mekaar te draaien, maar hier alvast een tip die al veel dingen opgelost heeft:

allerlei vage problemen (bij mij het niet kunnen gebruiken van tb&muis) hebben te maken met de soundblaster16 emulatie, op het moment dat deze uitgeschakeld wordt, zijn veel problemen voorbij.

• Fish_Hook
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2019

Fish_Hook

Skatje

Het houdt me in elk geval van de straat (hmmm, dat was nou juist het probleem ;) ) en zodra er een topic staat met mijn naam d'r achter dan zul je daarin die 'poging tot faq' wel vinden.
En wat betreft dat aannemen: ik ben een beetje aan het solliciteren de laatste tijd, dus vandaar dat ik mezelf zo lekker afwachtend opstelde :) .

"I have no enemies! I have shot them all!" - Spaans generaal Ramon Narvaéz in 1858 op zijn sterfbed op de vraag of hij het zijn vijanden kon vergeven.

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
het probleem is dat de meeste problemen systeem gerelateerd zijn en de oplossing niet op elk systeem werkt, dus je zult een heel uitgebreide faq krijgen
Pagina: 1