PC heeft moeite met opstarten.

Pagina: 1
Acties:

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
'k heb net een nieuwe pc. Ahtlonnetje 1400 + abit kt7a + 256 mb+ 40,9 maxtor 7200+ sb live 5.1 + isdn modem + lite-on
+Asus v7700 32 mb retail.

Nu heeft deze bak problemen met opstarten (V7700+ abit combo)(in andere pc start ie wel goed op). Er zijn meer mensen met dit probleem. Nu heb ik allerlei tips opgevolgd. Agp driving value veranderd, agp 4x aan, Graphic Aperture size 64 mb, i/o op 3,40 V. Maar niets mag baten. Nu ben ik ten einde raad. Iemand hier nog tips wat dit op zou kunnen lossen.

(ik heb ook nog iets gehoord van een sterkere voeding, ik heb al 300W en de fan van de kaart doorlinken naar externe voeding). Helpt dat of maakt dat geen reet uit?

Eventueel zou ik mijn kaart omkunnen wisselen, maar dan moet ik wel geld bijdokken :r (evt. welk merk (cardexpert?). Ook zou ik mijn mobo kunnen verwisselen naar een Mss K7T Turbo of een Asus A7V.

Wat raden jullie mij aan?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 12:33

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Titel aangepast
Op woensdag 19 september 2001 21:18 schreef zandpaddo het volgende:
Wat raden jullie mij aan?
Neem een _duidelijke_ titel voor je topic |:(

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Videokaart is Bottleneck

denk ik

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 22:21 schreef prenobe het volgende:
Videokaart is Bottleneck

denk ik
Johh :P , Kijk eens op de site van Abit of er mischien daar iets over in de FAQ staat?? ;)

Suc6 :)