prijsverloop Samsung S32B800PXU na 4 jaar weer terug bij af

Pagina: 1
Acties:

• crz06
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13-01 09:49
Om mijn werkplek uit te breiden wil ik een 2de Samsung ViewFinity S32B800PXU aanschaffen. uitvoering: Samsung ViewFinity S32B800PXU Zwart

Maar als ik in de Pricewatch kijk zie ik dat de prijs vrijwel identiek aan de introductieprijs toen ik 1ste scherm kocht voor 600 in 2022.

Normaal gesproken zie je bij monitoren na een paar jaar toch wel een daling, zeker nu er volgens mij al nieuwere iteraties zijn (zoals de S80D-serie?). Nu zie ik dat hij bij de goedkoopste aanbieders nauwelijks goedkoper is dan toen hij net uitkwam, met af en toe een daling naar beneden bij BlackFriday.

Is dit een gevalletje "End of Life" (EOL) waarbij de laatste voorraad voor de hoofdprijs wordt aangeboden omdat er schaarste is? Of is deze specifieke reeks (S8 ViewFinity) zo waardevast gebleven?

Ik twijfel nu of ik dit oudere model moet kopen voor deze prijs (voordeel 2 identieke monitoren naast elkaar), of dat ik beter naar een opvolger kan kijken.

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:14
Gevalletje EoL. Ook nog maar te koop bij 1 externe partij via Bol. Je ziet ook dat de prijs op de helft van de introductieprijs heeft gestaan.

Zoek een mooi nieuwer model uit zou ik zeggen.

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:39
Zou niet verwachten dat het goedkoper wordt. Dit is gewoon een laatste modelletje bij 1 of andere webwinkel.

Beste kans voor een goedkopere prijs is marktplaats of v&a.

Op marktplaats zie ik er een aantal staan.

Waaronder 1 nieuw in doos:

https://www.marktplaats.n...-4k-monitor-nieuw-in-doos

[ Voor 26% gewijzigd door corporalnl op 13-01-2026 09:48 ]