kasper_vh schreef op maandag 12 januari 2026 @ 23:29:
Hoi allemaal,
Ik wil voor mijn vriendin oortjes kopen. Mijn budget is ~€200 en de oortjes zijn voornamelijk bedoelt voor muziek luisteren en bellen. De focus ligt dus voornamelijk op goede geluidskwaliteit maar eventuele extra functies zijn altijd mooi meegenomen (maar dus zeker geen must). Ik ben zelf niet thuis in geluidsapparaten dus vandaar dat ik het hier vraag.
Kunnen jullie mij misschien op weg helpen?
Groet,
Kasper
Beste @
kasper_vh Welkom op het forum van Tweakers.🙂
Je vraag om hulp is begrijpelijk, maar we verwachten van iedereen ook altijd een stukje eigen inzet. Dat betekent bijvoorbeeld dat je zelf alvast voorwerk doet door reviews te lezen, producten in winkels uit te proberen, etc. en daarover gerichte vragen te formuleren en dat je vervolgens het format dat je te zien kreeg bij het openen van je vraag zo goed mogelijk invult. Dat helpt andere forumleden om je zo goed en gericht mogelijk te adviseren.
Dit vragen we niet van je om je te plagen, maar om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van vraag en antwoord zo hoog mogelijk blijft en er daardoor voor te zorgen dat je sneller, beter passende antwoorden krijgt. Klik daarom bovenaan je bericht op 'wijzig', kopieer onderstaande format daarnaartoe en vul het zo uitgebreid mogelijk in. Hoe beter je je wensen, overwegingen en zoektocht beschrijft, hoe meer je zult hebben aan de adviezen die volgen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.