Deurbel Duplex + afstandsslot

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TheWitcher
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-02 11:13
Hi

Recentelijk heb ik een appartement gekocht welke een gedeelde opgang heeft met mijn beneden buurvrouw. Het is allemaal erg oud spul en mijn oude oldschool deurbel werkt niet meer, dus tijd voor een upgrade. Nu heb ik met de buurvrouw overlegd en we kwamen tot de conclusie dat het misschien interessant is om een videodeurbel te installeren bij de gedeelde voordeur met twee knopjes en twee ontvangers zodat we allebei makkelijk onze eigen gasten kunnen ontvangen. Verder zou het ook fijn zijn als we de voordeur beneden op afstand open kunnen doen als er aangebeld wordt (vanuit ons eigen appartement). Welk product is hier voor geschikt en heeft goede recensies? Ik vind het lastig zoeken in de pricewatch. Misschien zijn er hier mensen met een vergelijkbare setup en met tips?

Hartelijk dank.

Alle reacties

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Wat mag het kosten?

De mogelijkheden zijn afhankelijk het van het soort deur het soort slot dat er in zit.
Mogelijk heb je een (draadloos) intercomsysteem nodig ipv losse videodeurbellen.

Spel en typfouten voorbehouden

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:03
ik zou kijken naar een twee draads intercom systeem maar goed dat zal niet goedkoop zijn.Maar voordeel het werkt gewoon over de oude bekabeling dus geen extra kabel kosten buiten voor je eigen systeem mogelijk.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3