Ik krijg ze niet gekoppeld met de app. De vaatwasser wel, instant, maar bij de ovens gaat het echt niet. Bij het koppelen krijg ik op de iPhone steeds een melding dat deze niet met de WiFi van de oven kan verbinden. Op Android ook wel, maar soms ook dat ze niet met de cloud kunnen verbinden en whatever. Probeer ik het dan weer gaat het via Bluetooth, en dan kom ik verder, waarbij de oven op begeven moment melding geeft van dat die verbonden is met WiFi, maar de app zegt dat er iets mis is gegaan en deze geen verbinding kan maken met het apparaat.
Ik heb geprobeerd 5GHz uit te zetten, andere SSID, 20MHz naar 20/40MHz, ander kanaal, firewall uit, heb geen port forwarding of blocks, b/g/n/ax omgezet naar b/g/n. Heb geen Mac adres filtering. Niks werkt. Verbinden mislukt elke keer. Bij beiden ovens. Heb ook de spannen eraf gehaald al tig keer tot het punt dat ineens de deurvergrendeling uit kwam en gek deed terwijl de deur open stond en ik de oven niet meer dicht kreeg. Heb geen zin meer verder klooien en wat te bricken.
Iemand hier ervaring mee? Want ik weet het ondertussen niet meer.
Ik heb geprobeerd 5GHz uit te zetten, andere SSID, 20MHz naar 20/40MHz, ander kanaal, firewall uit, heb geen port forwarding of blocks, b/g/n/ax omgezet naar b/g/n. Heb geen Mac adres filtering. Niks werkt. Verbinden mislukt elke keer. Bij beiden ovens. Heb ook de spannen eraf gehaald al tig keer tot het punt dat ineens de deurvergrendeling uit kwam en gek deed terwijl de deur open stond en ik de oven niet meer dicht kreeg. Heb geen zin meer verder klooien en wat te bricken.
Iemand hier ervaring mee? Want ik weet het ondertussen niet meer.
[ Voor 4% gewijzigd door IKON op 12-01-2026 22:46 ]