Omdat m'n fanbus net klaar was en ik die nog moest inbouwen leek me dat een goed moment om m'n case een beetje opteruimen enzo.
Toen ik klaar was wilde ik m'n fanbus vast ff testen en sloot ik alleen de voedingskabel aan. Maar toen ik op de powerknop duwde flitste de powerled ff maar verder gebeurde er helemaal niets.
Ik heb toen alle hardware stap voor stap weggehaald, maar de computer wil nog steeds niet aan, zelfs niet als ik alleen het mobo aansluit. Ik heb ook nog een oude 235W voeding geprobeerd, en die ging wel gewoon aan.
Het lijkt me nu dus dat de voeding dood is, maar zijn er mischen manieren om dat te testen, wat ik zit een beetje vast nu. En kan het misschien kwaad om em open te maken? Hij was wel behoorlijk stoffig van buiten.
specs:
AsusK7m met athlon600@800 (ook zonder gfd hielp niet)
2*128mb en 1*265mb ram
Geforce2 GTS (elsa gladiac)
SB live
realtek netwerkaartje
48* toschiba cdrom en 12*8*24 liteon brander
15gig quantum fireball
De voeding is een EllenVital 300W van iets langer dan een jaar oud.
Toen ik klaar was wilde ik m'n fanbus vast ff testen en sloot ik alleen de voedingskabel aan. Maar toen ik op de powerknop duwde flitste de powerled ff maar verder gebeurde er helemaal niets.
Ik heb toen alle hardware stap voor stap weggehaald, maar de computer wil nog steeds niet aan, zelfs niet als ik alleen het mobo aansluit. Ik heb ook nog een oude 235W voeding geprobeerd, en die ging wel gewoon aan.
Het lijkt me nu dus dat de voeding dood is, maar zijn er mischen manieren om dat te testen, wat ik zit een beetje vast nu. En kan het misschien kwaad om em open te maken? Hij was wel behoorlijk stoffig van buiten.
specs:
AsusK7m met athlon600@800 (ook zonder gfd hielp niet)
2*128mb en 1*265mb ram
Geforce2 GTS (elsa gladiac)
SB live
realtek netwerkaartje
48* toschiba cdrom en 12*8*24 liteon brander
15gig quantum fireball
De voeding is een EllenVital 300W van iets langer dan een jaar oud.