Vraag

• Zeepaardje
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 12-01 18:56
Goeiemiddag Beste Heren,

Mijn vraag is als volgt. Waar dien ik een CV in voor te applyen in de gamingwereldmoderatieteams.

Ervaring:
-30 jaar gaming. Als ik de overzealous triggerhappy moderation van dezer dagen zo zie dan denk ik: dat kan ik beter.
-perfect tweetalig zowel Nederlands als Engels.
-van opleiding informatica.. in vele topics versed.

Over mezelf:
40+ en ten woonst rond Gent (Oost-Vlaanderen), de rek begint in gaming te zitten dus kan ik evengoed een betere job in moderatie doen dan de nieuwelingen die er een potje van maken.

Vergoeding:
Een minimum aan vergoeding is voldoende. Kan zijn in tokens of dmv minimum aan uitbetaling.

Als ik deze job van thuisuit kan doen ben ik al tevree.

Mvg en dank je,
Zeepaardje

Alle reacties

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-01 20:11
Naast de generieke vacaturesites, kun je denk ik het beste zelf de studio's en/of publishers contacten en vragen naar openstaande vacatures betreft (ingame) moderatie.

Wat heb je zelf al gevonden qua interessante bedrijven of games?

• Zeepaardje
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 12-01 18:56
Beste;

Als ik Moet afgaan op Google of Bing of Jobat zie ik het bos door de bomen niet meer met al het naar de mond gepraat.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Sowieso niet hier lijkt me.

[This is what you get when you mess with us]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT. Een open sollicitatie doen via het Privacy en beveiliging subforum is niet de bedoeling. Ik verplaats je vraag even naar het carriere-subforum. En ook daar zal de vraag zijn: is dit een goede richting? En hoe dan? NietL wie heeft er een baan voor me.

Google wijst me op wat vacatures (met dan wel bereidheid te verhuizen naar en loon te krijgen conform standaarden in) midden-Europa. Sowieso is de kans groot dat je dan niet bij een NL partij terecht komt, denk ik: ik doe niet aan online gaming. En moderaten hier op GoT is vrijwilligerswerk :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En topictitel nog even aangepast naar Nederlands.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:01
Gezien de manier waarop je over trigger-happy moderators en nieuwelingen praat lijkt me deze rol niet geheel geschikt voor je als ik eerlijk ben.

Heb zelf een tijd customer support/ingame support gedaan bij een mmorpg en de trainingen zijn toch echt gericht op vriendelijk, vrolijk en vooral neutraal blijven en de richtlijnen van het bedrijf volgen.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:26

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Er zijn ook best veel woorden in het Nederlands beschikbaar, waar je nu een Engels alternatief voor gebruikt.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:51
Nee nee, TS kan het beter dan de mensen.die het al.doen maar heeft het blijkbaar nooit gedaan en ook geem connecties. Komt wel goed zo... ;-)

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:53
Je kan bij de politie gaan werken, kan je Roblox leeghalen :+

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17:52
Perfect tweetalig, maar je kan niet eens een normale topicstart schrijven?

Maar, waarom wil je dit en welke ervaring heb je met modereren? Ben je al ergens jarenlang vrijwilliger qua moderatie?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:58
Wat versta je onder 'Een minimum aan vergoeding is voldoende'? Want veel meer dan een bedankje en misschien een cadeaubon van een tientje eens in de paar jaar kan je denk ik op de meeste plekken niet verwachten voor moderatie.

The devil is in the details.

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:57

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Ook hier is een open sollicitatie niet de bedoeling
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.