Zo anoniem mogelijk shoppen tips

Pagina: 1
Acties:

• BazenKruistocht
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-02 13:00
Beste medetweaker.
Ik ben met een eigen onderzoek bezig omdat ik volgens mij met mijn inkoop bij een Dozenschuiver / groothandel / rote winkel procentueel benadeeld word met mijn inkoop.

Nu is het plan dat ik via een nieuw en ander bedrijf van ons wil gaan anoniem wil gaan registreren (alle gegevens zijn anders!)

Ik wil dit zo goed mogelijk gaan testen en dan ook inkopen en dan zo anoniem mogelijk en dan de groothandel te confronteren met mijn bevindingen. (ze gebruiken net zoals Airlines een systeem om de prijs te manipuleren)

Ik snap natuurlijk dat deze groothandel mij kan tracken op verschillende manieren zoals inlog:
I
  1. cookie track / browser tracking
  2. pc/laptop gegevens
  3. internet acces point - ook via hotspot? / isp tracking
  4. me inlog gevens.
  5. persoonlijke gegevens
  6. me bankzaken bij betalen.
  7. Mis ik nog iets?.
Punt 4 - 5 - 6 kan ik zelf aanpakken veranderen zonder problemen.

Punt 2: moet ik als ik dit anoniem wil doen voor alle zekerheid een andere laptop aanschaffen?
of kunnen ze dan nog een computernaam of iets unieks van mijn PC uitlezen met cookies of iets detecteren?

punt 3 : een nieuwe telefoon met een andere sim (weggooi ) en nooit aansluiten op me wifi

Punt 1: is het normaliter voldoende om als ik een private browser opstart dat ik veilig die website kan benaderen?

punt 7: ik heb voldoende basale pc en software kennis maar me in dit heb ik me nooit verdiept. mis ik nog iets of moet ik ook iets met een VPN doen?

Alvast Hartelijk dank

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dus je doel is confrontatie - met als resultaat dat ze niets meer aan je gaan verkopen.

Succes, maar je kan deze energie beter steken in een betere relatie met een andere dozenschuiver (contradictie...)

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als ze ook fingerprinting gebruiken dan moet je inderdaad door nog meer hoepels springen.
Bv. door een andere PC/laptop te gebruiken (andere browser is niet genoeg).

Denk je niet dat alle nieuwe klanten op dezelfde wijze worden "benadeeld"?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Op zich begrijp ik wel waarom je dit doet. Niemand wil geflest worden en gevoelens van onrecht zijn heel sterk en motiverend om op deze tour door te gaan. Toch adviseer ik je net als een tweaker boven mij het echt te laten gaan en je tijd ergens anders in te steken. Het is het niet waard. Koop er niet meer en zoek andere leveranciers.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:18
GEwoon bestellen via de computer van de bibliotheek :)

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 21:47

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Stemmen met je portemonnee en gewoon daar niets meer kopen, verder geen moeite in stoppen. Bij de website klagen ("confronteren") heeft geen zin.
Of kijk of ze ook echt regels overtreden hiermee, en doe iets er aan via die weg. Dat is lastig te bewijzen en waarschijnlijk zijn sommige regels niet eens van toepassing bij B2B.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Fysiek nieuwe telefoon kopen die je nooit ergens anders voor gebruikt, met nieuw abo. Nieuw bedrijf beginnen met nieuw KVK-nummer. Nieuwe accounts aanmaken. Daar mee bestellen. Bankrekening openen op naam bedrijf. Een kantoorpand huren voor afleveradres, of afleveren bij familielid. Kost een boel geld en tijd, levert weinig op.

Of veel goedkoper en even effectief: schouders ophalen en weglopen.
Een B2B-verkoper mag immers gewoon per geval andere bedragen rekenen. Alleen mag er geen discriminatie zijn op bepaalde gronden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:47
Wat wil je bereiken?
De groothandel geeft juist aangepaste prijzen aan wederverkopers gebaseerd op volume, afspraken, etc.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
(ze gebruiken net zoals Airlines een systeem om de prijs te manipuleren)
Ondanks alle claims op het internet heb ik dit nog nooit kunnen reproduceren bij welke airline dan ook (dat de prijzen anders verschillen van persoon tot persoon).

Maar euhm, is het niet makkelijker om een concullega te vragen welke prijzen hij / zij ziet? Dan kan je al die stappen overslaan. Wel van een vergelijkbare schaal natuurlijk, grote jongens zouden best lagere prijzen kunnen krijgen.

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:53

Clush

Do as I say...

Volgens mij is een b2b leverancier niet verplicht om voor al z’n klanten dezelfde prijzen te hanteren.

Dus zelfs als een ander goedkopere offertes krijgt, kan je nog niet zeggen dat jij wordt benadeeld. Ik neem aan dat je zelf de contracten of offertes tekent, dat is je eigen verantwoordelijkheid.

Als je deze partij te duur vindt, moet je naar een ander gaan, of opnieuw onderhandelen. Het onderzoek wat je nu wil gaan doen, kan je op zich niks mee.

... not as I do.

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
@BazenKruistocht

Rene, kan je een voorbeeld geven?

Is de prijs op een product anders voor jou of een andere klant??
is de korting op een product anders voor jou of een andere klant??

[ Voor 33% gewijzigd door jack zomer op 12-01-2026 22:45 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:04
Lekker hoor als je als ondernemer je tijd hieraan kan besteden. Het lijkt me een zinloze exercitie. Als bedrijf bepaal je toch zelf wat je voor hoeveel aan wie verkoopt? Staat het je niet aan, ga je het ergens anders kopen.
Zo kwam ik er laatst achter dat ik bij Albert Heijn meer betaalde voor de suiker dan bij Jumbo. Ik ga nu lekker mijn suiker bij Jumbo kopen, Albert Heijn stikt maar in zijn zoete troep. Gelukkig betaalde mijn buurvrouw hetzelfde maar die heb ik het nu verteld en ze is nu ook naar de Jumbo gegaan.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01:52

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Als je minder wil betalen kan je het beste opbellen en zeggen : " ik wil korting." Confronteren heeft geen zin, ze weten zelf al dat ze verschillende mensen/bedrijven verschillende prijzen rekenen en aangezien dat mag kan je er niets mee afdwingen.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-02 09:04
Dat extra bedrijf schrijf je dan in op hetzelfde adres? Als ik jou was zou ik eerst gaan verhuizen :+ .

Als je ze toch wilt confronteren, vraag ze gewoon.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:16

Standeman

Prutser 1e klasse

Het is doodnormaal in de groothandel om klant specifieke prijzen te hanteren. Elke groothandel doet dit. Dus ik snap niet waar de TS ze precies mee wil "confronteren" :?

Dan zeggen ze doodleuk "ja, dat klopt" en gaan ze weer vrolijk verder met hun leven. Met een beetje pech gooien ze 10% extra op je volgende factuur :p

[ Voor 12% gewijzigd door Standeman op 14-01-2026 08:33 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• DonChaot
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-02 17:10
Als je je winkelwagentje vol kan klikken zonder in te loggen (zoals bij bol) dan lijken me punt 4,5,6 al niet relevant meer. Het zou nogal bar zijn dat je een prijs krijgt die na inloggen omhoog gaat.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:16

Standeman

Prutser 1e klasse

DonChaot schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 08:42:
Als je je winkelwagentje vol kan klikken zonder in te loggen (zoals bij bol) dan lijken me punt 4,5,6 al niet relevant meer. Het zou nogal bar zijn dat je een prijs krijgt die na inloggen omhoog gaat.
Daarom zie bij veel groothandels geen prijzen wanneer je niet ingelogd bent. Zie bijvoorbeeld de site van de Sligro. Bij de Technische Unie kan je het assortiment niet eens zien.
Bij sommige groothandels kan dat wel, maar die zijn stiekem meer op de consument gericht (bijv. Makro)

[ Voor 10% gewijzigd door Standeman op 14-01-2026 08:52 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Strawberry_1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:40
Me = Mijn

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-02 09:55
Dit, ik zou als ondernemer eerst maar eens investeren in een cursus geschreven Nederlands, dan word je een stuk serieuzer genomen.

Ik zou in dit geval gewoon geen zaken meer doen met die partij. Stop er geen onnodige energie in, dat gaat ten koste van je bedrijf. Steek de energie in zaken die je wel iets opleveren.

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Wow, schrikbarend hoeveel mensen zulke fratsen van leveranciers normaal vinden. Die culturele indoctrinatie van de Amerikanen werkt erg goed!

Even aangenomen dat je inderdaad in een soort ‘malus’-tarief bent gekomen dat hoger is dan onbekende afnemers zonder volume gaan krijgen.

Mooi dat je hiermee aan de slag gaat @BazenKruistocht, en name-and-shame graag als je solide bewijs hebt! d:)b

[ Voor 22% gewijzigd door eamelink op 14-01-2026 09:02 ]

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik ontwikkel software voor dergelijke portalen. Het is heel normaal dat prijzen per klant verschillend zijn. Vaak is er een "basis" prijs (hoogste) en krijg je korting op artikelgroepen / merken. Dit kan zijn omdat de fabrikant een bonus geeft op x omzet bij een subklant.

Daarnaast hoe meer je afneemt hoe groter de korting, de overhead van kleine bedrijven is vaak groot administratief / verzendkosten dus vallen vaak buiten de kortings brackets.

Soms is het type bedrijf ook van belang, een kapper krijgt geen / minder korting maar een TV winkel wel bij het kopen van TV's.

Dit verschilt nogal per sector. Maar in mijn optiek zijn de assortiment en prijsstructuren en afspraken met leveranciers al zo complex dat ik mij niet kan voorstellen dat hier nog een sausje "demand" based pricing overheen zit. Helemaal omdat er met grotere inkopers inkoop prijsafspraken gemaakt kunnen worden.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:26
eamelink schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 09:00:
Wow, schrikbarend hoeveel mensen zulke fratsen van leveranciers normaal vinden. Die culturele indoctrinatie van de Amerikanen werkt erg goed!

Even aangenomen dat je inderdaad in een soort ‘malus’-tarief bent gekomen dat hoger is dan onbekende afnemers zonder volume gaan krijgen.

Mooi dat je hiermee aan de slag gaat @BazenKruistocht, en name-and-shame graag als je solide bewijs hebt! d:)b
Waarom zou het niet normaal zijn? Als jij meer afneemt kun je betere prijzen krijgen bij mij, als je wat minder afneemt en dus bij de concurrent gaat shoppen zet ik je in een wat hoger tarief omdat je anders alleen gaat bestellen als het goedkoper is. En het leveren etc is ook niet gratis.

Het is niet gek om bij nieuwe afnemers een gunstiger tarief te gebruiken om ze te activeren.

Maar schijnbaar is dat ineens Amerikaans?

Tip is om in gesprek te gaan met de leverancier. Niet om voor te leggen, waarom krijg ik hier x% korting en daar maar x%. Dat is voor een leverancier niet interessant en kan per persoon verschillen.

[ Voor 9% gewijzigd door SgtElPotato op 14-01-2026 12:13 ]

Zucht...

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:34

Staffels zijn al zo oud als de weg naar Rome, daar is weinig amerikaans aan

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-02 14:47
Kan je niet al je tijd en moeite steken in het vinden van een betere leverancier? Ik bedoel als jij het gevoel heb ik wordt benadeeld. Leg uit waarom dat zo is. En dan kan je a antwoord krijgen op je vraag waarom dat zo is / gaat . Of een ontkenning krijgen en dan? Nee ik zou zelf niet zover gaan, want hoe je het went of keert. Tenzij contractueel anders is vastgelegd iedereen mag zijn eigen prijzen bepalen toch?

How are you doing?

• haam
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-01 12:12
Het gebruik van staffels is zo oud als de weg naar....

Als je generieke producten inkoopt, prijzen vergelijken met andere leverancies.
Als je specifieke producten inkoopt.....gelaas.

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:18

Blokker_1999

Full steam ahead

Verkopen is een overeenkomst tussen koper en verkoper. Die 2 partijen spreken onderling, en tussen elkaar een prijs af die ze alle twee aanvaardbaar vinden.

Dat eenzelfde verkoper eenzelfde product voor verschillende prijzen aan verschillende kopers verkoopt is in de basis niet illegaal.

Dat jij andere ondernemers kent die goedkoper dezelfde producten kunnen inkopen bij dezelfde leverancier is niet eens zo abnormaal. Zoals anderen al aangeven kan het goed zijn dat zij net grotere volumes afnemen. Of dat je als startende partij net korting krijgt die er op termijn uitgaat, een lokkertje, een zoetmakertje om je te vangen en dat je daarna moeilijk weg kunt want er zijn niet direct andere leveranciers is ook een gekend fenomeen.

Zoals anderen aangeven: ga praten, onderhandel over de prijs, daar hebben ze marge voor of ga op zoek naar een alternatieve leverancier. Maar met wat je nu doet ben je vooral je eigen tijd aan het verdoen. Ofwel kan je een lagere prijs krijgen, ofwel blijf je nog jaren geld steken in het opzetten van nieuwe spookfirma's gewoon om bij hen de laagste prijs te krijgen, maar vergeet niet dat je dan vroeg of laat ook onderzocht gaat worden net omdat je verschillende firma's begint op te richten die allemaal doorverkopen aan 1 partij.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-02 10:02

ricardo246

Life's what you make it!

BazenKruistocht schreef op maandag 12 januari 2026 @ 17:10:
Beste medetweaker.
Ik ben met een eigen onderzoek bezig omdat ik volgens mij met mijn inkoop bij een Dozenschuiver / groothandel / rote winkel procentueel benadeeld word met mijn inkoop.
Ik ben nieuwsgierig waar je je op baseert als je zegt:
Volgens mij wordt ik procentueel benadeeld.
Wat zijn de bewijzen? Over wat voor afwijkingen hebben we het (%)?

En dan nog de andere kant: Wat zijn jouw koop voorwaarden?
Als jij (bijvoorbeeld) een veel langere periode hebt om een factuur te voldoen, dan moet dat ook ergens vandaan komen. levering binnen 24 uur ipv 3 werkdagen, etc.
En dan nog aan de kant van de verkopende partij, is er bijvoorbeeld een duurdere verzekering nodig tegen wanbetaling?

Er zijn zoveel voorwaarden die uiteindelijk de prijs bepalen. Zonder dit totaal beeld is het lastig om te zeggen:
Partij A krijgt product XYZ voor 1 Euro, maar ik moet 1,10 Euro betalen, dat is oneerlijk.

I have no special talent. I am only passionately curious.

• Jiangtao.L
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 24-01 15:41
Waarom neem je geen contact op met de verkoopafdeling van dat bedrijf? Ze gaan je natuurlijk niet de prijzen vertellen die ze andere geven maar je kan prima vragen hoe je ook staffelkorting kan krijgen. Kan zijn dat je jaarlijks X bedrag bij hun moet kopen of zoveel van product Y moet afnemen, je kan er soms best over onderhandelen hoor.

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-02 16:33
Sissors schreef op maandag 12 januari 2026 @ 19:02:
[...]
Ondanks alle claims op het internet heb ik dit nog nooit kunnen reproduceren bij welke airline dan ook (dat de prijzen anders verschillen van persoon tot persoon).
Afgelopen week nog bij het uitzoeken van een vakantie met eigen auto. Lekker op de bank met de tablet. Maar als je dan wil boeken moet je allerlei gegevens invoeren, dat gaat toch makkelijker met een echt toetsenbord. Laptop openklappen, naar de website, zelfde reis zo'n 100 euro duurder. Dus toch maar met de tablet verder gegaan.

In dit geval: als je vermoedt dat een leverancier je afzet kun je dat navragen. Als het antwoord je niet bevalt koop je ergens aners.

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:46
Topic afgelopen maandag gestart.
Door meerdere mensen hier (terechte) wedervragen gesteld.
Nul,nul reactie van de topicstarter....

Iemand die wel tijd wil steken in van alles en nog wat om anoniem te winkelen, maar die niet de tijd heeft om hier te reageren is in mijn ogen gewoon iemand die even de frustratie van zich af wil schrijven.

[punt] en weer door! ;)

Eric, Signing off !!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:03
Een van mijn grootste klanten is een groothandel (wholesale) en dit doet een beetje competitieve groothandel. Groothandels staan er om bekend dat ze voor vaste klanten bepaalde contract/afspraken hebben waarbij ze ander prijzen krijgen. Dit doen ze aan de hand van wat je vorige jaren hebt ingekocht, maar ook prijswijzigingen van de leverancier van de groothandel. Ze staan er dan ook om bekend om vrij ingewikkelde prijs calculaties te hebben waarbij het voor iedere klant weer anders kan zijn (voor mij om in te richten dan ;) ). Het voorbeeld is hier al eerder genoemd, Technische Unie (of een willekeurig ander bouw bedrijf) is daar een voorbeeld van.

Hoe groter je afname is hoe hoger je korting krijgt en dit doen ze dan vaak op historische data. Oftewel ga een contract met ze aan. Als ik x bedrag in 2026 besteed wil ik graag 1% terug aan het eind van het jaar bijvoorbeeld. Ik weet niet hoeveel je besteld, maar dat is vaak een truc waar ze wel voor vallen.

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:05

ozzynator

Nevermind.

*knip* Reageren op de discussie of reageer niet. Opmerkingen als deze voegen niets toe.

[ Voor 87% gewijzigd door Yorinn op 14-01-2026 19:18 ]

Moette doen.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-02 17:49
Wat wil je hiermee bereiken?

Ik werk zelf als accountmanager bij een fabrikant en ik kan je vertellen dat ook ik aan al mijn klanten een andere korting bereken.

Waarom zou ik mijn kleine klanten hetzelfde bieden als mijn grote klanten? Liefde komt van 2 kanten, wil je meer korting moet je er ook iets voor teruggeven.

PSN: Europhea

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Sowieso, b2b werkt anders dan b2c. Je hebt ongetwijfeld een contract getekend (algemene leveringsvoorwaarden), dus je bent akkoord gegaan.

Jezelf op een andere manier zakelijk voordoen maakt jou de gebeten hond, das valsheid in geschrifte, fraude of what have you. Kost je een hoop ellende en je wint er niks mee.

Daarbij: er zijn goede redenen dat zakelijk vanalles te traceren moet zijn. Via kvk is gewoon openbar te traceren wie de verantwoordelijke rechtspersoon of bestuurder is. Als jij kvk niet naar waarheid invult ben je de boel ook daar aan het bedonderen en daar krijg je geheid gezeik mee. Niet alleen met de KvK, ook met de belastingdienst en andere instanties.

Dus bezint eer ge begint :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• inhico
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:58

inhico

pw

Is er nog zicht op een on topic reactie? De vraag was simpelweg hoe kan ik zo anoniem mogelijk shoppen?
Niet of dat de moeite waard is, en ook niet of een leverancier voor verschillende klanten verschillende prijzen mag vragen.
Ik ben wel benieuwd naar antwoorden op de vraag van TS.

[ Voor 11% gewijzigd door inhico op 14-01-2026 18:59 ]

...

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Op welke planeet leef jij? Dit soort zaken gebeurden lang voordat Amerika uberhaupt ontdekt was. Het wordt "de vrije markt" genoemd. De verkoper bepaalt zelf hoe graag en voor welke prijs hij jou een product wil verkopen. En hij hoeft jou niet te vertellen hoe hij tot zijn prijs komt.

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:18

Blokker_1999

Full steam ahead

inhico schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 18:57:
Is er nog zicht op een on topic reactie? De vraag was simpelweg hoe kan ik zo anoniem mogelijk shoppen?
Niet of dat de moeite waard is, en ook niet of een leverancier voor verschillende klanten verschillende prijzen mag vragen.
Ik ben wel benieuwd naar antwoorden op de vraag van TS.
Als je mee wenst te helpen een probleem aan te pakken moet je eerst het probleem begrijpen. Anoniem het internet op gaan is niet moeilijk. Maar los je daarmee het probleem van TS op? Neen. Anderen geven aan dat er veel eenvoudigere manieren zijn om tot een mogelijks beter resultaat te komen. Want de vraag van TS was inderdaad om zo anoniem mogelijk te kunnen surfen, maar hij beschrijft, met reden, ook waarom dat gewenst is. En dat is letterlijk een open deur om met andere voorstellen te komen. Anders had heel dat achtergrondverhaal er echt niet bij moeten staan.

En wat mij betreft is de betere oplossing van gewoon contact op te nemen en te kijken wat er mogelijk is in plaats van te proberen zoeken naar bewijs van iets wat TS niet aanstaat om dan frontaal de aanval te openen op zijn leverancier die mogelijks de enige is die kan leveren wat TS wenst te verkopen aan een prijs die TS wenst te betalen maar dan wel ineens de kans ziet om te zeggen dat TS meer moeite kost dan hij waard is met die frontale aanval en dan maar direct alle accounts van TS stopzet.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:58

JustDutch

was ambtenaar :)

BazenKruistocht schreef op maandag 12 januari 2026 @ 17:10:
Beste medetweaker.
Zoals jij naar deze leverancier kijkt, zo kijkt deze leverancier naar jou. Waarom zou die leverancier zijn best gaan doen voor iemand die puur de laagste prijs wil en verder helemaal niets waardeert? Dus helemaal terecht dat zo'n leverancier jou een andere deal aanbiedt dan anderen. Dat is niet benadelen, dat is het waarderen van je relatie.

Forza Mucca

Pagina: 1