iemand bekend met Moduel?

Pagina: 1
Acties:

• XiMMiX
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-01 15:57
Is iemand bekend met moduel.com? Heeft iemand al wel eens bij ze besteld?
Alle producten staan nu op uitverkocht, maar volgens hun instagram hadden ze een stand op CES. Dus ik neem aan dat ze (weer?) voorraad krijgen.
Ik kan via google weinig anders over ze vinden dan hun eigen website.

Achtergrond hiervan is dat de (renders van) producten erg lijken op Ikea's askvader. Een product waar ik een groot fan van was, maar wat niet meer door Ikea wordt verkocht. Volgens hun linkedin pagina hebben ze hun producten verkocht "under a non-exclusive licensing agreement by one of the worlds biggest furniture brands with exceptional customer reviews". Kortom ik hoop dat ik mijn askvader set kan uitbreiden met moduel.

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:17
Zag mij er ook al bekend uit. 99% zeker 't IKEA produkt in mijn ogen.
Locatie van Moduel zit ook in stockholm Zweden en de ivensteringsmaatschappij/eigendom op 't zelfde adres. Kan toeval zijn, maar toch. Enige "smart"aan deze is de aan/uitschakelaar met ondersteuning van Matter

Ik denk dat 't merendeel 10 euro voor een enkele stekker if 12 euro voor een dubbele stekker het een te duur systeem vindt. Een stekkerblok met zes stekkers kost vijf euro bij de blokker Action en hier ben je al 36 euro kwijt. En dan is het nog niet smart. Een smartplug kost bij ikea 10 euro.
Tel daar vijf euro op voor een stekkerblok en je bent 15 euro kwijt.

Modulariteit is leuk, maar te weinig mensen die daar zo'n premium voor overhebben.
Zoek eens op modulair stekkerblok en je vindt er legio who tried and failed.
bijvoorbeeld https://www.kickstarter.c...smart-modular-power-strip

Ik vind het idee mooi, maar kwa prijs zou het toch zeker 50% goedkoper moeten worden.
Want 90% van mijn stekkerblokken liggen uit 't zicht, dus heb ik er niet heel veel extra voor over.