Mijn vraag
Ik wil mijn oprit opniwue betegelen en denk eraan om ledstrips te gebruiken om de oprit te verichten (ipv bijvoorbeeld spots), wat zijn goede oplossingen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb nu thuis vooral hue verlichting.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al offertes opgevraagd maar kom er niet helemaal uit.
Voor de klussers die dit al eens gedaan hebben, wat was jullie oplossing en was het ingewikkeld?
Ik kijk aan de ene kant naar Hue neon omdat die (voor zover ik kon beoordelen) mooi egaal licht geeft en gelijk op aangesloten kan worden, alleen bij meer dan 10 meter moet ik 2 strips nemen.
Ik heb ook geprobeerd wat offertes op te vragen maar krijg ik verwijzing naar Hue of iets waarbij ik moet knippen (want vaste lengtes) en lassen.
Ik wil de verlichting tussen de tegels (of tussen tegel en band/muur) klemmen in een U vorm (ongeveer 5 bij 5 bij 5). en de stroomkabel moet in de hoek van de garage (aan de kant van de woning) naar binnen.
Iemand tips voor ik iets bestel wat helemaal niet kan?
:strip_exif()/f/image/GfPmADDykHPAvbNS7ITXEFim.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor jullie feedback.
Ik wil mijn oprit opniwue betegelen en denk eraan om ledstrips te gebruiken om de oprit te verichten (ipv bijvoorbeeld spots), wat zijn goede oplossingen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb nu thuis vooral hue verlichting.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al offertes opgevraagd maar kom er niet helemaal uit.
Voor de klussers die dit al eens gedaan hebben, wat was jullie oplossing en was het ingewikkeld?
Ik kijk aan de ene kant naar Hue neon omdat die (voor zover ik kon beoordelen) mooi egaal licht geeft en gelijk op aangesloten kan worden, alleen bij meer dan 10 meter moet ik 2 strips nemen.
Ik heb ook geprobeerd wat offertes op te vragen maar krijg ik verwijzing naar Hue of iets waarbij ik moet knippen (want vaste lengtes) en lassen.
Ik wil de verlichting tussen de tegels (of tussen tegel en band/muur) klemmen in een U vorm (ongeveer 5 bij 5 bij 5). en de stroomkabel moet in de hoek van de garage (aan de kant van de woning) naar binnen.
Iemand tips voor ik iets bestel wat helemaal niet kan?
:strip_exif()/f/image/GfPmADDykHPAvbNS7ITXEFim.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor jullie feedback.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SSjFlqZzYgyyQHplUDKAR9B7.jpg?f=user_large)
/f/image/LV7WAQUnOCglG2uxRnbOstDD.png?f=fotoalbum_large)