Ik wil mijn eigen gemaakte internetpagina op internet zetten. Hoe doe ik dit. Ik heb een @home kabelaansluiting.
ga je eigen Webserver draaien, je hebt toch @home...Op woensdag 19 september 2001 21:04 schreef marcell het volgende:
Ik wil mijn eigen gemaakte internetpagina op internet zetten. Hoe doe ik dit. Ik heb een @home kabelaansluiting.
(linux met Apache werkt
of anders fs2 accountje ofzo..
met papier mache kun je alles maken!!
Voor een newbie wat onhandige antwoorden jongens...pas op anders straks nog een IIS extra... 
Wat te doen:
Als je je homepage klaar heb (op je eigen pc) kun je hem of via het progamma waar je het meegemaakt hebt (frontpage e.d.) of door middel van een FTP programma uploaden.
Eigenlijk doe je dan niks meer dan jouw pagina bestanden (en foto's e.d.) op de server van de provider te zetten.
Omdat jouw provider hier een webserver op draait kan de (hele) wereld jouw baksels bekijken.
Ftp programma's zijn er zeer veel, zowel gratis als shareware als gewoon betaald, kijk eens op
www.tucows.com (en kies je lokale mirror, waarschijnlijk tucows.home.nl)
Wat te doen:
Als je je homepage klaar heb (op je eigen pc) kun je hem of via het progamma waar je het meegemaakt hebt (frontpage e.d.) of door middel van een FTP programma uploaden.
Eigenlijk doe je dan niks meer dan jouw pagina bestanden (en foto's e.d.) op de server van de provider te zetten.
Omdat jouw provider hier een webserver op draait kan de (hele) wereld jouw baksels bekijken.
Ftp programma's zijn er zeer veel, zowel gratis als shareware als gewoon betaald, kijk eens op
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
jongens jongens....
hij heeft @home dus zal die wel gebruik willen maken van het veeel snellere @home webspace dan zo'n slome f2s account, hoewel er wel een paar voordeeltjes aan f2s zitten, maar goed, daar gaat het nu niet om.
Download eerst een FTP programma
Uitleg over hoe zo'n FTP prog werkt => zie de handleiding/helpfile
dan pleur je je bestanden op je webspace
en klaar
je kunt dan je pagina zien vanaf members.home.nl/gebruikersnaam
misschien handig voor ftp client:
ftp adres: members.home.nl
username: jouw gebruikersnaam
password: jouw password
web home dir: /jouw gebruikersnaam
suc6
hij heeft @home dus zal die wel gebruik willen maken van het veeel snellere @home webspace dan zo'n slome f2s account, hoewel er wel een paar voordeeltjes aan f2s zitten, maar goed, daar gaat het nu niet om.
Download eerst een FTP programma
Uitleg over hoe zo'n FTP prog werkt => zie de handleiding/helpfile
dan pleur je je bestanden op je webspace
en klaar
je kunt dan je pagina zien vanaf members.home.nl/gebruikersnaam
misschien handig voor ftp client:
ftp adres: members.home.nl
username: jouw gebruikersnaam
password: jouw password
web home dir: /jouw gebruikersnaam
suc6
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
@home heeft geen tucows mirrorOp woensdag 19 september 2001 21:20 schreef qless het volgende:
gebruik bijvoorbeeld mijn link uit de post hierboven
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
Ik weet niet van welke webspace je gebruik wil maken!? heb je een gekocht accountje of een free account? (noem de naam pleaz) of wil je je site gewoon op de server van @home zetten!? als dat het geval is heeft @home gewoon in het Nederlands (@home portal) een uitgebreide uitleg hoe dat in zijn werk gaat (mischien zoiezo wel handig om even te kijken) bij vele free sites kan je je site ook gewoon uploaden zonder ftp (hoewel ik je dat wel aanraad) dat upload je gewoon de bestanden door bestand--> je .html kiezen en dan op uploaden drukken 
GReetZ
GReetZ
Pagina: 1