Vraag
Alle reacties
Dat er tocht doorheen komt is niet erg, het is tenslotte een ventilatierooster en afkoeling in ruil voor frisse lucht is iets wat je moet accepteren. (Tenzij je de frisse lucht door een warmtewisselaar kan leiden natuurlijk).
Afkoeling ten gevolge van koudeval door slechte isolatie is wel iets wat je moet zien te voorkomen
Wat vaak doe, als er te veel koude lucht naar binnen komt, is mijn roosters voorzien van filterpapier of wasemfilters maar ik geloof niet dat hier veel ruimte voor is.
Afkoeling ten gevolge van koudeval door slechte isolatie is wel iets wat je moet zien te voorkomen
Wat vaak doe, als er te veel koude lucht naar binnen komt, is mijn roosters voorzien van filterpapier of wasemfilters maar ik geloof niet dat hier veel ruimte voor is.
Zeker dat de kou niet voor een flink stuk door dat glas-in-lood komt, ik denk dat enkel een gat meer kou binnen haalt dan glas-in-lood.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
:strip_exif()/f/image/57MtJF71BDJ4nVQ2SjwDFSut.jpg?f=fotoalbum_large)