BUVA dagslot los gekomen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:06
Mijn vraag

Nieuwe woning, BUVA 3500 deurbeslag met BUVA 3 puntssluiting. Geprobeerd het deurbeslag te vervangen door Hoppe (kerntrek) maar past net niet, wil niet bij boren dus moet andere bestellen. Maar ik heb een fout gemaakt bij de demontage/hermontage oude beslag. Ik denk dat ik de krukstift verkeerd heb door geduw nu komt het dagslot naar buiten. Het lukt mij niet deze terug te plaatsen. Wie kan mij hiermee helpen om online aan te geven wat te doen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4pMeINDGBciN4bR_uPx4WMb-ENY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qqzn7OvVbvS1cHlBpI9n3O6U.jpg?f=fotoalbum_large

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Alle reacties

• sukkel 24
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-02 22:23
ik verwacht dat op de vierkante pen een tandwiel achtig rondsel zit dat de dagschoot in en uit kan duwen afhankelijk van de draairichting
mogelijk is de tandheugel aan het einde niet van tanden voorzien en moet je de tandheugel in combinatie met de krukstift manipuleren zodat de tanden weer goed in elkaar grijpen, dus dagschoot wat omhoog en naar binnen duwen waarschijnlijk
weet je nog hoe je draaide toen hij naar buiten ging, nu de andere kant op draaien zou moeten werkenm SUCCES!