App om telefoon dochter te beheren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mleander
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:14
Mijn vraag
Wie kan een goede app aanbevelen om de iPhone van onze dochter te beheren. We hebben zelf Samsung Android telefoons.
We hebben al Qustodio geprobeerd maar dat is geen fijne app. De app reageert ook slecht op wijzigingen die ik op mijn telefoon invoerde.

Op dit moment gebruiken we Samsung S23 android 16 en Google Family Link maar die is heel beperkt met opties.

Is er iemand die goede ervaringen heeft met een andere app?

Alle reacties

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Welke opties mis je in Family Link?

• mleander
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:14
Ik mis de optie om bepaalde tijdvakken aan te maken. Ik heb nu alleen de mogelijkheid om een tijdslimiet in te stellen maar dit is een totaal per dag

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:55
mleander schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 14:41:
Ik mis de optie om bepaalde tijdvakken aan te maken. Ik heb nu alleen de mogelijkheid om een tijdslimiet in te stellen maar dit is een totaal per dag
Bij Apparaatvrije tijd?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• DefaultError
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-02 17:34
Ik zou een aparte wifi AP in huis gaan gebruiken. Dit is redelijkerwijs te beheren op de AP zelf en aan/uit te zetten via een ‘smart’ stopcontact. Het zelfs mogelijk om dit ook, een stap verder, bekabeld te organiseren.

LS

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DefaultError schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 09:54:
Ik zou een aparte wifi AP in huis gaan gebruiken. Dit is redelijkerwijs te beheren op de AP zelf en aan/uit te zetten via een ‘smart’ stopcontact. Het zelfs mogelijk om dit ook, een stap verder, bekabeld te organiseren.
Denk je nou echt dat er geen 4g/5g data abbo op zit? 8)7

• Gijs002
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 08:52
DefaultError schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 09:54:
Of andere wifi netwerken 🤣

Zoals hierboven aangegeven. Schermvrije tijd is je vriend!

[ Voor 7% gewijzigd door Gijs002 op 02-02-2026 11:56 ]

• DefaultError
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-02 17:34
Natuurlijk zit er 5G of 4G op je telefoon maar dat heb je als ouders toch zelf in de hand.

Andere netwerken, bij ons in de buurt een stuk of 30, zitten allemaal op slot. Het uitvinden hoe het wel kan lijkt mij een onderdeel van volwassen worden.

LS

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Je kan schermtijd met een pincode beheren en daarin genoeg instellen, je moet alleen zorgen dat zij de code niet heeft en haar echte leeftijd in haar account zetten etc. Daarin gaat het vaak mis waardoor het niet werkt. Je kan zelf een Apple account aanmaken en haar account als kind mee beheren. Kortom Apple heeft het goed ingericht alleen moet je dat zelf ook goed regelen.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Pagina: 1