Mijn vraag
Google home account geblokt en niet meer te herstellen
Relevante software en hardware die ik gebruik
Google home account en google nest hello deurbel
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Na aanschaf van google nest hello deurbel deze gekoppeld met het google home account van mijn echtgenoot.
Dit functioneerde goed. Echter daags erna was het google home account uitgelogd.
Na enkele foutieve inlogpogingen, de mededeling dat te veel mislukte inlogpogingen geweest waren, probeer later nogmaals.
Sindsdien alléén maar dezelfde mededeling en account en google nest onbereikbaar
* enkele dagen getracht nieuw wachtwoord aan te maken -> Niet gelukt, steeds te veel mislukte inlogpogingen
* mail gestuurd naar google support -> geen antwoord
* gezocht naar contactgegevens google nederland -> onvindbaar
* nieuwe google account aangemaakt -> google nest hello is gekoppeld aan onbereikbaar home account en moet eerst ontkoppeld worden
* ontkoppelen is helaas niet mogelijk, om bovenstaande redenen.
Google home account geblokt en niet meer te herstellen
Relevante software en hardware die ik gebruik
Google home account en google nest hello deurbel
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Na aanschaf van google nest hello deurbel deze gekoppeld met het google home account van mijn echtgenoot.
Dit functioneerde goed. Echter daags erna was het google home account uitgelogd.
Na enkele foutieve inlogpogingen, de mededeling dat te veel mislukte inlogpogingen geweest waren, probeer later nogmaals.
Sindsdien alléén maar dezelfde mededeling en account en google nest onbereikbaar
* enkele dagen getracht nieuw wachtwoord aan te maken -> Niet gelukt, steeds te veel mislukte inlogpogingen
* mail gestuurd naar google support -> geen antwoord
* gezocht naar contactgegevens google nederland -> onvindbaar
* nieuwe google account aangemaakt -> google nest hello is gekoppeld aan onbereikbaar home account en moet eerst ontkoppeld worden
* ontkoppelen is helaas niet mogelijk, om bovenstaande redenen.