Band en bies vloer netjes?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• IGHeiCro
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 22:30
Vinden jullie dat deze band en bies netjes is afgewerkt? Met dat smalle stukje hout dat de opening opvult? En die V-hoek bij het keukenkastje? Ik snap eerlijk gezegd niet wat deze vloerenman heeft gedaan… Ik zou echt dankbaar zijn voor jullie mening. Hij zegt dat het zo hoort, maar het ziet er rommelig uitAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBLGf_9Q_SIQVfuEb-c38A-IKmU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n7UgZNcipUU4Tww6pCAfIdFl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BzdHH0T2oIjT0rwAOLpNep50phw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SRGYfgAMe5x3sBTdgmC3AXga.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yTl_tSqCP99pQnlB7qQha--zY7c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kcXieeuF5YErEda0bI85D0Dv.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:55
die hoek bij dat keukenkastje is inderdaad niet fraai. dat andere stukje, ja dat is gewoon het patroon in de muur wat gevolgd wordt. hoe had je dat zelf graag anders gezien dan?

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Prutswerk.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• Asteroid9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:56

Asteroid9

General Failure

Dat keukenkastje lijkt nergens op in elk geval, geen idee waarom hij het zo gek zou doen.

De 1e en 3e foto zijn ook niet consequent gedaan. Of je springt mee met zo'n verdikking zoals op de 3e foto, of je doet het niet zoals op de 1e foto.
Dat extra smalle stukje op zowel 1e als 3e foto zou ik niet willen nee, gewoon 1x netjes in verstek de hoek in, dit hoort zeker niet zo.

Zoals op foto 1, dus niet meespringen met dat stukje trapboom, en dan zonder zo'n onzinnig extra stukje in verstek ertussen.

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:08
No Hands schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 10:20:
dat andere stukje, ja dat is gewoon het patroon in de muur wat gevolgd wordt. hoe had je dat zelf graag anders gezien dan?
Het lijkt me veel fraaier als 'ie de muur niet voor dat ene kleine stukje zou volgen, maar het gewoon 1 recht stuk laat.

Maar zelfs al zou 'ie het stukje van de muur wel volgen, dan kan het volgens mij ook prima in 2 delen, in plaats van nu 3 delen waarvan 1 heel klein deel.
Asteroid9 schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 10:28:

De 1e en 3e foto zijn ook niet consequent gedaan. Of je springt mee met zo'n verdikking zoals op de 3e foto, of je doet het niet zoals op de 1e foto.
Foto 1 en 3 zijn van precies dezelfde locatie, alleen op een ander moment ;) (En je bedoelt denk ik 'consistent' ipv 'consequent'? :+)

[ Voor 27% gewijzigd door Hahn op 10-01-2026 10:35 ]

The devil is in the details.

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:05
Precies zoals Asteroid9 zegt.

Volgens mij zijn 1 en 3 hetzelfde alleen is er bij 3 later een stuk aan de plank toegevoegd om die verspringing eruit te halen, of andersom…

Maar dit ziet er niet uit nee. Wat een broddelwerk. Vraag die beste man even of hij het thuis bij zichzelf ook zo zou willen hebben.

• Makrolon
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22:00
No Hands schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 10:20:
die hoek bij dat keukenkastje is inderdaad niet fraai. dat andere stukje, ja dat is gewoon het patroon in de muur wat gevolgd wordt. hoe had je dat zelf graag anders gezien dan?
Gewoon band en bies recht door laten lopen en dan in de band dat randje in de muur uitsparen. Zon klein randje moet je niet willen volgen met je band en bies...

Oh zie nu die laatste foto bij die trap, dat vind ik nog niet zo storend. Had hier ook zon twijfelgeval in huis of ik hem moest volgen of niet. Ik bedoelde de eerste foto, dat vind ik lelijk gedaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Makrolon op 10-01-2026 10:37 ]

13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte

• BennieWolters
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:15
Keukenkastje is inderdaad stom afgesneden.

Maar ik stoor me er vreselijk aan dat je niet de moeite hebt genomen om de plinten van de muur te halen. Dan was alles veel netter geweest. Ook het bedrijf had dit aan moeten geven vind ik.

Joe

Pagina: 1