Ik heb net mij ecs k7s5a binnen gekregenom te uppgrade van een asus a7v (die niet stabiel liep met een tb1333Mhz)
Naar dat ik de mobo heb geinstaleert en alle kabels weer heb aangesloten en hem voor de eerste keer aan zetten, ging alles goed behalven dat mijn toetsenbord het niet doet ik heb toen de computer weer uit gezet om te kijken of de toetsenbord stekker er niet verkeert in zat maar die zat goed, ik heb toen voor de zekerhijd hem er even uit en weer in gedaan, maar nu bijft mijn computer maar constant resetten om de 1 sec met of zonder toetsenbord
Weet iemand plz wat ik er aan moet doen
dit zit er in
esc k7s5a
tb 1333
256MB sdram cas2
agp slot: ati radeon 64MB vivo
pci slot1: miro video pctv
pci slot2: promese ultra 66 -> iomega ide zip drive
pci slot3: sb live 5.1 platium
pci slot4: leeg
pci slot5: 3com 905c tx
ide1: 2xibm gxp 45GB
ide2: dvd rom speler/onstream tape streamer
Naar dat ik de mobo heb geinstaleert en alle kabels weer heb aangesloten en hem voor de eerste keer aan zetten, ging alles goed behalven dat mijn toetsenbord het niet doet ik heb toen de computer weer uit gezet om te kijken of de toetsenbord stekker er niet verkeert in zat maar die zat goed, ik heb toen voor de zekerhijd hem er even uit en weer in gedaan, maar nu bijft mijn computer maar constant resetten om de 1 sec met of zonder toetsenbord
Weet iemand plz wat ik er aan moet doen
dit zit er in
esc k7s5a
tb 1333
256MB sdram cas2
agp slot: ati radeon 64MB vivo
pci slot1: miro video pctv
pci slot2: promese ultra 66 -> iomega ide zip drive
pci slot3: sb live 5.1 platium
pci slot4: leeg
pci slot5: 3com 905c tx
ide1: 2xibm gxp 45GB