Toon posts:

mobo kaputt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nog een AMD K6-II 350 staan maar het mobo is kapot, dwz. wat betreft het diskettestation. Die krijg ik niet meer werkend. Ik heb dus waarschijnlijk iets van het mobo beschadigd toen ik hem uit elkaar aan het halen was. Maarja de rest werkt perfect, dus wil em niet zomaar wegpleuren!
Mijn vraag is nu of ik er op een andere manier er een diskettestation aan kan hangen ?

thnx

Ps. diskettestation werkt als een tierelier in mijn andere pc :)

Verwijderd

hmm, als ik het dus goed begrijp is er waarschijnlijk iets beschadigd aan je mobo waardoor je diskettestation niet werkt... (volgens jou dan :))

heb je bios instellingen al gecheckt en wwaronder werkt ie niet, onder windows of al vanaf biospost niet?

Verwijderd

ja je kan een diskdrv op een andre manier aansluiten
maar dan moet je ff in de ouwe doos gaan gluren
naar een io kaart dat is die ouwe zooi die ze in de 486 en ouwere pc,s hadden je moet wel ff wat in je bios knoeien en met wat jumper op die kaar maar dan moet het werken
ik heb het zelf ook al eens toegepast

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 20:47 schreef Schum1 het volgende:
hmm, als ik het dus goed begrijp is er waarschijnlijk iets beschadigd aan je mobo waardoor je diskettestation niet werkt... (volgens jou dan :))

heb je bios instellingen al gecheckt en wwaronder werkt ie niet, onder windows of al vanaf biospost niet?
BIOS geeft een foutmelding bij het opstarten.
Alles gecheckt wat er te checken valt, dus ook het BIOS. Neem maar van mij aan dat er echt iets kapot is op het mobo, helaas ;(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 21:05 schreef markna het volgende:
ja je kan een diskdrv op een andre manier aansluiten
maar dan moet je ff in de ouwe doos gaan gluren
naar een io kaart dat is die ouwe zooi die ze in de 486 en ouwere pc,s hadden je moet wel ff wat in je bios knoeien en met wat jumper op die kaar maar dan moet het werken
ik heb het zelf ook al eens toegepast
Hhhmmm, ja, goed idee, die heb ik idd wel ergens liggen, maar waar?? :?

iig thnx >:)