Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Zo te zien is het inderdaad vooral een Cisco-fout/probleem, hoewel ik in het incident report van Cloudflare toch ook lees dat de rollback van de software was "to restore standard record ordering". Dat lijkt mij aan te geven dat de onbedoelde verandering in/door de recente software-update niet helemaal standaard was. Toch?
Cloudflare deed niets fout, maar komt Cisco (en andere brakke DNS client implementaties) tegemoet.JaspB schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 20:51:
hoewel ik in het incident report van Cloudflare toch ook lees dat de rollback van de software was "to restore standard record ordering". Dat lijkt mij aan te geven dat de onbedoelde verandering in/door de recente software-update niet helemaal standaard was. Toch?
Maar ja, je hebt wel een punt dat het echt-een-probleem bij Cisco('s implementatie van DNS-client) ligt. Dus toen jouw 2e berichtje net binnenkwam, was ik al bezig om van 'DNS-probleem bij Cloudflare' toch 'DNS-wijziging bij Cloudflare' te maken.
👍
👍
De nieuwe titel is fair. Thanks.JaspB schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 20:56:
Maar ja, je hebt wel een punt dat het echt-een-probleem bij Cisco('s implementatie van DNS-client) ligt. Dus toen jouw 2e berichtje net binnenkwam, was ik al bezig om van 'DNS-probleem bij Cloudflare' toch 'DNS-wijziging bij Cloudflare' te maken.
👍