gat voor deurbel naar technische ruimte (meterkast)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ebuko
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:46
Hoi,

Ik wil graag mijn deurbel voorzien van stroom ipv opladen, deze hangt naast de deur tegen de zijwand van de technische ruimte/ meterkast. Mag ik een gat boren van buiten direct de technische ruimte in, in de zijwand.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NqT5mDWnvqZvPDKp_flNnRREhDs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jKLzu6o06qspTSWE7QccNXlG.png?f=user_large

natuurlijk rekening houden met afdichting, schuin naar boven boren, en bestande draden niet raken

Beste antwoord (via ebuko op 09-01-2026 20:19)

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:12
Wanneer het huis jouw eigendom is dan mag je doen wat je wil.
Wanneer het een huurhuis is dan zou ik eerst even contact opnemen met de verhuurder.
In sommige gevallen is de deurbel eigendom van de verhuurder en mag je daar niet aanzitten als huurder.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Yaksa
Wanneer het huis jouw eigendom is dan mag je doen wat je wil.
Wanneer het een huurhuis is dan zou ik eerst even contact opnemen met de verhuurder.
In sommige gevallen is de deurbel eigendom van de verhuurder en mag je daar niet aanzitten als huurder.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-01 11:37

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Wat voor een deurbel heb je op dit moment dan?
Kun je niet het gat hergebruiken?

Lijkt me in dit geval belachelijk om een draadloze deurbel te hebben.

• ebuko
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:46
gaat om een eigen huis. Er zit nu een draadloze ring deurbel, die ik dus graag bedraad zie.

• Yaksa
ebuko schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 19:00:
gaat om een eigen huis. Er zit nu een draadloze ring deurbel, die ik dus graag bedraad zie.
Succes, hier de info van Ring v.w.b. aansluiten.

• pman63
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:16
boor wel schuin naar boven (van buiten uit gezien) zodat eventueel vocht niet naar binnen kan druppelen.

• Yaksa
pman63 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 20:37:
boor wel schuin naar boven (van buiten uit gezien) zodat eventueel vocht niet naar binnen kan druppelen.
Heb je de openingspost niet gelezen?

Pagina: 1