HP 930c ziet zwarte cartridge niet

Pagina: 1
Acties:

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:52
Ik weet dat hier een tijdje terug een topic over was, maar kan die niet weer vinden :?

Ik wil een HP 930c installeren, dat gaat prima windows 98SE herkent em en de drivers worden keurig geinstalleerd. Nu wil ik een pagina afdrukken en dan komt hij met de melding dat er geen zwarte cartridge is geinstalleerd, terwijl die er wel in zit en verder schoon is. De software ziet wel dat de cartridge nog vol zit.
Heb al via USB en Parallel geprobeerd, beide zelfde resultaat.

HP 930c
Windows 98SE
MSI K7T LE

Weet iemand een oplossing? Het gaat om een nieuwe printer.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik denk dat je ff terug moet gaan naar je dealer, het kan natuurlijk zo zijn dat jouw zwarte cartridge gewoon niet goed is, misschien dat de kop op de cartridge zelf niet goed is en zodat hij niet het juiste signaal kan ontvangen.

Je zei dat het een nieuwe was, dan zou ik als ik jouw was gewoon terug gaan naar je dealer en ze het zelf maar laten uitzoeken ;)

Verwijderd

waarscheinlijk is dr wat aan de black cardridge aan de hand.
zodat hij geen goed signaal kan geven.
Je moet ook nooit met je vingers aan de koperkleurige strip zitten.
Misschien zit er een vlekje of vuiltje op ??
En anders zou ik inderdaad even nterug naar de winkel gaan .

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:52
Ik bel zo HP even, want denk idd dat er wat mis is met de cartridge, heb van alles geprobeerd maar het wil gewoon niet.
Heb uiteraard niet met de vingers aan de strip gezeten, en zo op het oog is hij ook niet vies. Zit 1 dik zwart puntje wat mij de inktmond lijkt precies in het midden.

Met nieuw bedoel ik ondertussen dat hij nooit gebruikt is, 3 weken oud (zat meteen al met het probleem maar kwam vanalles tussen :()

Bedankt iig

Flickr | Lego collectie