op heel veel manieren, patch modelling, boxmodelling, nurbs.. dan heb je er al een paar. alleen de vraag hoe je dat doet met die verschillende technieken, daar moet je zelf achterkomen, tis verstandig om wat tutorials door te lezen ( www.the3dstudio.com www.3dcafe.com ) en dan vervolgens je eigen fantasie het werk te laten doen, maar verwacht niet dat je dergelijke dingen in een kwartiertje in mekaar zet
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
zie ook : [topic=211980/1/25]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Is trouwens niet gemaakt met Max, maar met Rhino als ik het goed heb. Maar da's een detail.Op woensdag 19 september 2001 20:36 schreef Phuq-R het volgende:
kan iemand me vertellen hoe dit te maken is met 3dsmax:
[afbeelding]
edit:
Dus dat wordt dan NURBS. Gewoon eens F1 in Max en dan zoeken naar Nurbs. Klaar.
Dus dat wordt dan NURBS. Gewoon eens F1 in Max en dan zoeken naar Nurbs. Klaar.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Nurbs in Max 4 is best te doen...ok Rhino is beter, maar als ik met iets anders dan Max aan de slag moet dan is het Maya, dat kan ik tenminste nog een klein beetje
Verwijderd
hmm ik ben de laatste tijd echt van het idee afgestapt dat alles in max of maya of lightwave moet, rhino is gewoon een ontzettend handige tool voor dit soort dingen, en je kunt dat karretje in 3 dagen proberen echt wel maken, trust me on that.
maargoed het is gewoon moeilijker in max dan in rhino, als jij het graag in max doet, dan wens ik je gewoon veel succes.
maargoed het is gewoon moeilijker in max dan in rhino, als jij het graag in max doet, dan wens ik je gewoon veel succes.
Misschien had hij net genoeg geld voor Max, en dus niet meer genoeg om ook Rhino erbij te kopen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Pagina: 1