• ismayno4
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 08-01 11:46
Hallo, allemaal

Ik heb vraag over Thomson stick er is weinig informatie te vinden over of deze met Iphone Apple werkt. maar volgens mij wel via HDMI kabel want ik he nu nog kabel tv Philips en geen Smart TV. En is de Google TV app wel met Apple iphone 13 te configureren want anders zou het alleen op Android systeem werken.

Want dit is een mooi alternatief voor de ziggo media box. bedankt

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

ismayno4 schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 11:46:
Ik heb vraag over Thomson stick er is weinig informatie te vinden over of deze met Iphone Apple werkt.
Stick draait op Google TV. Googlen op "google tv with iphone" gaf mij het antwoord welke stappen/software je op de iPhone moet doorlopen om het werkend te krijgen.
maar volgens mij wel via HDMI kabel want ik he nu nog kabel tv Philips en geen Smart TV.
Welke HDMI kabel? De stick gaat rechtstreeks de TV in en communicatie tussen telefoon en stick gaat via WiFi.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Sacul
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-01 19:57
Beetje warrig verhaal.
Maar je hebt je telefoon helemaal niet nodig om het apparaat te gebruiken. Er zit gewoon een afstandsbediening bij en de apps installeer je rechtstreeks op het apparaat.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:07

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Beste @ismayno4 Je verhaal is nu niet heel helder. Wat wil je precies doen?

Zoals hierboven al gezegd: zo'n stick gaar rechtstreeks in de tv, geen hdmi-kabel voor nodig. En als het apparaatje een eigen besturingssysteem heeft, in dit geval Android, dan heb je ook je telefoon niet nodig.

Op Tweakers verwachten we wel een stukje eigen inzet. Deze vragen had je heel eenvoudig zelf kunnen vinden. Mocht je specifiek aankoopadvies willen, dan verzoek ik je een topic te openen in Beeld en geluid koopadvies en het format wat je krijgt als je een nieuw topic start, zo uitgebreid en duidelijk mogelijk in te vullen. Dit is niet om je te plagen, maar om je zo goed mogelijk te kunnen helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 08-01-2026 22:38 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.