-
[ Voor 104% gewijzigd door PixelPionier op 28-03-2026 23:50 ]
[ Voor 104% gewijzigd door PixelPionier op 28-03-2026 23:50 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dus het ligt 98% zeker aan je toestel - soms gaan twee dingen toevallige tegelijkertijd kapot. Odido is weer opgekomen, je toestel niet.PixelPionier schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 19:08:
Ik heb al eens de sim kaart omgewisseld met een andere S23 Ultra. Mijn toestel heeft dan nog steeds geen bereik en de andere wel. Kortom: ligt niet aan de simkaart. Moet dus aan het toestel of diens instellingen liggen.
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Je zou nog kunnen proberen om handmatig naar een netwerk te zoeken, dan KPN te kiezen (krijg je een melding dat je geen toegang hebt) en dan kiezen voor Odido.PixelPionier schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 19:08:
Ik heb al eens de sim kaart omgewisseld met een andere S23 Ultra. Mijn toestel heeft dan nog steeds geen bereik en de andere wel. Kortom: ligt niet aan de simkaart. Moet dus aan het toestel of diens instellingen liggen.
Netwerkinstellingen resetten hielp niet.Mother_lepard schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 22:48:
[...]
Je zou nog kunnen proberen om handmatig naar een netwerk te zoeken, dan KPN te kiezen (krijg je een melding dat je geen toegang hebt) en dan kiezen voor Odido.
Als dat niet werkt:
Instellingen > Systeem/Algemeen > Reset (of Resetopties) en selecteer je Netwerkinstellingen resetten (of Wifi, mobiel en Bluetooth resetten), waarna je de actie bevestigt.
Ja, allerlaatste versie. Zijn er vergelijkbare meldingen dan met One UI 8.0?LarsvdM schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 20:21:
One UI 8.0? Zo ja, wellicht werkt een downgrade naar vorige versie: YouTube: How to Downgrade Samsung One UI 8 to One UI 7 (Android 16 to 15) | O...
[ Voor 29% gewijzigd door P-Rock op 10-01-2026 13:29 ]