Toon posts:

auto subwoofer als PA Sub?

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
kan ik een auto subwoofer ook als PA subwwofer gebruiken?
ik draai met een 200 Watt versterker en nu 2x 350 Watt luidsprekers. kan ik iets leuks doen dus met die auti sub (300 Watt)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

Jag

Sja, ik zou het niet doen. Schiet niet op joh, zo'n autosub. Moet je ook weer een kast omheen gaan bouwen enzo. Ik zou gewoon ff een echte PA sub kopen, zo duur zijn die nou ook weer niet.

Verwijderd

Gewoon proberen. 2x 400 watt magnat's dreunkisten (waren ook autosubs) ooit gehoord bij een drive inn.. klonk wel leuk :)

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Ik denk altij bij PA sub dat het naast toch wel mooi ook echt moet kunnen meekomen met de rest van de installatie. Nou zul je zoals Jag al zij toch echt een ander kist moeten maken die geschikt is voor zaal gebruik.
En de vraag is kan die speaker het wel aan en wat is het rendement alles onder de 93db 1w 1m kan je net zo goed thuis laten. Want dat is in de verste verte niet geschikt voor PA.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

Jag

Op donderdag 20 september 2001 00:30 schreef mweert het volgende:
En de vraag is kan die speaker het wel aan en wat is het rendement alles onder de 93db 1w 1m kan je net zo goed thuis laten. Want dat is in de verste verte niet geschikt voor PA.
Idd, da's leuk voor op je kamer, maar voor het echte werk :z

Als je trouwens nog wat extra broodnodige dB'tjes eruit wilt halen, helpt het om ze goed in een hoek te plaatsen. Kan wat bonkerig klinken (EQ!), maar kan wel 6 dB schelen in output!

Verwijderd

Topicstarter
thanx iedereen ik zal ut proberen en idd voor thui is het wel :):)

Verwijderd

een auto-sub is gebouwd voor een(hele)kleine ruimte...in een grote ruimte trekt ie het echt niet....
Pagina: 1