Interne harde schijvn - Opslagcapaciteit start vanaf 18TB

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views

• redGNU
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-01 18:19
Hi,

Ik was de categorie van Interne harde schijven aan het browsen en het viel me op dat de minimale opslagcapaciteit die je kunt selecteren op 18TB staat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AmG5Ovc1Ue6IqRnCtfBnqtpR00E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/i127E5xpa7m3VuGCVSA5ZheQ.png?f=user_large

Ik neem aan dat dit een bug in het filter is? Vooralsnog zijn kleinere opslagcapaciteiten ook nog beschikbaar :P

Wilde het in ieder geval even onder de aandacht brengen, misschien kunnen jullie er iets mee doen!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

redGNU schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 12:55:
Hi,

Ik was de categorie van Interne harde schijven aan het browsen en het viel me op dat de minimale opslagcapaciteit die je kunt selecteren op 18TB staat:
[Afbeelding]

Ik neem aan dat dit een bug in het filter is? Vooralsnog zijn kleinere opslagcapaciteiten ook nog beschikbaar :P

Wilde het in ieder geval even onder de aandacht brengen, misschien kunnen jullie er iets mee doen!
Misschien dat ik het verkeerd zie, maar ik zie 18,2GB staan? :?

• redGNU
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-01 18:19
Ah, je hebt helemaal gelijk! Ik denk dat ik niet helemaal verwacht had dat er nog schijven van 18,2 GB actief verkocht worden dus mijn brein heeft waarschijnlijk zelf iets ingevuld.

Excuus, dan bij deze denk ik een record voor snelst gesloten ticket :)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@redGNU Dan gooien we hier een slotje op: 9 minuten na de melding :P

Dit topic is gesloten.