Hallo allemaal,
Vandaag was bunq weer eens in het nieuws en ik ben er gewoon klaar mee. Ik wil heel graag naar ASR of Triodos, dat lijken me vele degelijkere banken. Met hopelijk CEO's die niet zo debiel zijn als Ali van bunq.
Maar ik zit met een vervelende situatie die lastig is op te lossen zonder bunq.
We hebben een huisgezin met 5 personen. We hebben allemaal bunq.
En we hebben een rekening geopend en die gedeeld met alle gezinsleden. Zo kunnen zij allemaal boodschappen doen vanaf die rekening. Heel handig, gewoon even je pasje kopellen aan die rekening en klaar.
Maar ik heb deze optie nog bij geen enkele andere bank gezien.
Zijn er banken die dit aanbieden? Dat we een andere rekening, of een rekening van een ander persoon kunnen toevoegen aan de app?
Of is er aan andere manier hoe we dit kunnen oplossen?
Ik hoor heel graag jullie suggesties! Want ik ben echt klaar met bunq. Thanks.
Vandaag was bunq weer eens in het nieuws en ik ben er gewoon klaar mee. Ik wil heel graag naar ASR of Triodos, dat lijken me vele degelijkere banken. Met hopelijk CEO's die niet zo debiel zijn als Ali van bunq.
Maar ik zit met een vervelende situatie die lastig is op te lossen zonder bunq.
We hebben een huisgezin met 5 personen. We hebben allemaal bunq.
En we hebben een rekening geopend en die gedeeld met alle gezinsleden. Zo kunnen zij allemaal boodschappen doen vanaf die rekening. Heel handig, gewoon even je pasje kopellen aan die rekening en klaar.
Maar ik heb deze optie nog bij geen enkele andere bank gezien.
Zijn er banken die dit aanbieden? Dat we een andere rekening, of een rekening van een ander persoon kunnen toevoegen aan de app?
Of is er aan andere manier hoe we dit kunnen oplossen?
Ik hoor heel graag jullie suggesties! Want ik ben echt klaar met bunq. Thanks.