Welke videokaart voor HP Slim Desktop 290-p0xx?

Pagina: 1
Acties:

• ArtX
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 06-01 19:14
Ik heb een oude HP pc met standaard videokaart Intel® UHD Graphics 630. Ik wil een iets meer krachtige videokaart inzetten , en gezien er is een vrije slot zou het moeten kunnen. Als ik zo lees een zegt jij kunt alleen videokaart van HP inzetten en andere zegt jij kunt ook andere merken inzetten als maar de maat goed is. Ik gebruik pc voornamelijk voor gamen van oude spellen. Bv. Doom3, Quake4 , HalfLife2 , Resident Evil 5 kan ik zonder problemen draaien op hoge kwaliteit maar als ik Resident Evil 4 of 6 wil spelen dan trekt pc het niet en dan is beeld super traag. Ik ben niet van plan om veel geld uitgeven . Ik heb opgezocht dat je moet een low bracket kaart hebben anders is die te hoog en past niet plus ik moet een hebben met HDMI uitgang. Welke kan iemand me aanraden die stuk beter dan de huidige is en zonder extra voeding/aansluitingen etc goed past. Zeg maar plug and play type. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cN-rFqP26txjTqL0HuIE4mDnVFY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ircdKLvQ65tRjdCYgXfp4Gba.jpg?f=user_large

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Probeer zoiets goedkoop te vinden:

uitvoering: Gigabyte GT 1030 Low Profile 2G

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:45

nelizmastr

Goed wies kapot

GT1030 of een Arc A310 Eco zijn je beste opties. Of een tweedehands LP versie van de AMD R7 240 o.i.d, die zijn ook snel zat. Neem wel altijd de GDDR5 versie!

[ Voor 11% gewijzigd door nelizmastr op 06-01-2026 21:30 ]

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:16

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum: Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Koopadviesvragen horen in de koopadviesfora.

Move VB -> CKA

Oslik blyat! Oslik!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:17
Single slot en low profile koeler (en geen DDR): categorie: Videokaarten

Veel keuze is dat niet. Van de RX 6400 waren ook wat kaarten die hier in zouden passen, maar niet meer verkrijgbaar zo te zien, of aan absurde prijzen. De beste betaalbare optie zal een Intel Arc A310 zijn.