Hoi,
Ik heb hier een hp Omnibook 600 P3 600 Mhz. Ik heb ooit bios versie 1.09 geinstalleerd en opzich werkt ie prima. Alleen heb ik zo af en toe het probleem dat mijn netwerkkaart niet wil werken totdat ik hem opnieuw opstart. Ook maakt hij vaak een hoog frequent geluid via de speakers als je netwerk verkeer hebt. Ik heb steeds als er een nieuwe bios uitkwam deze hoopvol geprobeerd maar ik krijg er tot nu toe alleen problemen bij. Gisteren versie 1.70 geprobeerd. Laptop draait prima (of netwerk probleem voorbij is weet ik niet) maar hij komt niet meer uit de standby stand. Alleen bios 1.09 doet dat goed.
Ik heb het geprobeerd met de HP win2k pre-install, win2k oem, win XP etc. Het netwerk probleem is eigenlijk 99,9% opgelost als je de hp win2k installatie gebruikt maar het lijkt mij toch dat ik ook XP of een losse win2k versie kan gebruiken. Heb alle combi's van drivers al geprobeerd en ook de netwerkkaart geflashed.
Ik ben nu eigenlijk benieuwd of iemand betere ervaringen heeft met die bios versie boven 1.09 en het wel/niet uit standby komen. En of iemand hetzelfde heeft met zijn onboard netwerkkaart.
Laat het antwoord van: Terug sturen naar HP achterwege want dat kan ik zelf bedenken.
Thanx.
Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom