Bij een nieuwe DJI Osmo Pocket 3 zit ook de DJI MIC 2 transmitter.
Deze microfoon kan je ook met een Windowscomputer koppelen via Bluetooth en USB-C.
Alleen lukt het ons niet om deze microfoon gekoppeld te krijgen.
Bluetooth : microfoon wordt niet gevonden
USB-C : microfoon wordt wel gevonden als opslag (je kan stand alone geluid opnemen), maar niet als invoerapparaat.
USB-C met audiokabel : identiek als bij USB-C
Alleen audiokabel : microfoon wordt niet gevonden
Probeer ik de microfoon via bluetooth op een laptop met Windows 11 aan te sluiten dan lijkt het wel te werken. De microfoon wordt herkend en gekoppeld via bluetooth.
Als ik geluid probeer op te nemen dan komt er echter niets binnen.
Ga ik naar de geluidsinstellingen dan zie ik hem eerst in het overzicht staan maar vlak daarna is hij verdwenen. Hij staat nog wel gekoppeld bij het bluetooth overzicht.
Kan de DJI MIC 2 transmitter nu wel of niet met een computer verbonden worden?
Deze microfoon kan je ook met een Windowscomputer koppelen via Bluetooth en USB-C.
Alleen lukt het ons niet om deze microfoon gekoppeld te krijgen.
Bluetooth : microfoon wordt niet gevonden
USB-C : microfoon wordt wel gevonden als opslag (je kan stand alone geluid opnemen), maar niet als invoerapparaat.
USB-C met audiokabel : identiek als bij USB-C
Alleen audiokabel : microfoon wordt niet gevonden
Probeer ik de microfoon via bluetooth op een laptop met Windows 11 aan te sluiten dan lijkt het wel te werken. De microfoon wordt herkend en gekoppeld via bluetooth.
Als ik geluid probeer op te nemen dan komt er echter niets binnen.
Ga ik naar de geluidsinstellingen dan zie ik hem eerst in het overzicht staan maar vlak daarna is hij verdwenen. Hij staat nog wel gekoppeld bij het bluetooth overzicht.
Kan de DJI MIC 2 transmitter nu wel of niet met een computer verbonden worden?