idee voor een test / artikel de tweakers werkplek

Pagina: 1
Acties:

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-01 21:13
Goede avond / morgen / Middag whatever ;)

Tweakers, en gebruikers hebben we in alle maten en vormen en nu ben ik toevallig aan het kijken voor een net bureablad en bevestiging voor mijn monitor,

Iedereen heeft een bureau en gebruikt die anders, bv een oude deur een simpel bureau van de gamma.

Is het niet eens een idee om een special te maken over je werkplek / gameplek... er zijn bv bureaubladen op maat, je kan aan de onderkant een stekkerdoos monteren, of een gat zagen voor een mooie afgewerkte kabeldoorvoer, zelfs een geïntrigeerd qi oplaad punt, kabelgoten, en monitor zwenkarmen, in hoogte verstelbare bureaus en stoelen , goedkope van Trust, ikea maar ook duurdere,..

Bureaubladen, mdf , spaanplaat of nog luxer het kan allemaal, wat is een ideale werkhoogte, wat voor soort stoel is goed... met zijarmen zonder, gasvering of vast... duik eens dieper op materie in zou ik zeggen

Tenslotte zitten we heel wat uurtjes op tweakers, en andere websites of lekker een potje sniper Elite te spelen.... Ja randzaken maar wel hele belangrijke... Zou leuk zijn om daar eens iets mee te doen...

Hoor graag of jullie dat zien zitten of er niks aan vinden... Hoe zit een bezoeker van tweaker erbij ?

Groetjes Gandalf