Beste Tweakers,
Onlangs hebben we samen met de buren ons dak van onze 2-onder-1-kap woning recentelijk volledig vervangen. Na heel veel offertes zijn wij bij een partij uitgekomen die ook gelijk de gordingen wou vervangen. De oplevering heeft 12 december plaatsgevonden. Gisteren zijn we de vliering schoon gaan maken, en kwam ik tot de ontdekking dat er giga veel vochtplekken zijn. Waaronder 1 plek waarbij tijdens de werkzaamheden veel lekkages waren, daarover zeiden ze meermaals dat het gerepareerd was nadat ze 2x daarvoor langs zijn gekomen. Je kan dus begrijpen dat mijn vertrouwen zo goed als weg is, en ookal zouden ze nu nogmaals langskomen om alle vochtplekken te repareren (betwijfel ik), dan nog ben ik bang dat ze het niet goed doen en alleen zeggen dat het opgelost is.
Nu heb ik als eerste contact genomen met mijn rechtsbijstand verzekering, maar zij kunnen geen onafhankelijk expert regelen die mij helpt. Ik wil namelijk eigenlijk iemand inhuren die vaststelt wat nu de oorzaak is en of het dakbeschot nu vervangen moet worden gezien deze nu vrij vochtig is (net nieuw), en ook komt kijken na de herstelwerkzaamheden of dit dan ook echt is opgelost.
Ik ben van plan om nog contact op te nemen met vereniging eigen huis en mijn opstalverzekering. Ik hoop dat zij mij beter kunnen helpen, maar hebben jullie anders tips hoe ik dit het beste kan oplossen? Ik baal hiervan als een stekker en vindt dat de uitvoerder dit kosteloos moet repareren, maar ik vraag mij af hoe ik als niet-deskundige er voor kan zorgen dat het ditmaal ook echt gerepareerd is.
Onlangs hebben we samen met de buren ons dak van onze 2-onder-1-kap woning recentelijk volledig vervangen. Na heel veel offertes zijn wij bij een partij uitgekomen die ook gelijk de gordingen wou vervangen. De oplevering heeft 12 december plaatsgevonden. Gisteren zijn we de vliering schoon gaan maken, en kwam ik tot de ontdekking dat er giga veel vochtplekken zijn. Waaronder 1 plek waarbij tijdens de werkzaamheden veel lekkages waren, daarover zeiden ze meermaals dat het gerepareerd was nadat ze 2x daarvoor langs zijn gekomen. Je kan dus begrijpen dat mijn vertrouwen zo goed als weg is, en ookal zouden ze nu nogmaals langskomen om alle vochtplekken te repareren (betwijfel ik), dan nog ben ik bang dat ze het niet goed doen en alleen zeggen dat het opgelost is.
Nu heb ik als eerste contact genomen met mijn rechtsbijstand verzekering, maar zij kunnen geen onafhankelijk expert regelen die mij helpt. Ik wil namelijk eigenlijk iemand inhuren die vaststelt wat nu de oorzaak is en of het dakbeschot nu vervangen moet worden gezien deze nu vrij vochtig is (net nieuw), en ook komt kijken na de herstelwerkzaamheden of dit dan ook echt is opgelost.
Ik ben van plan om nog contact op te nemen met vereniging eigen huis en mijn opstalverzekering. Ik hoop dat zij mij beter kunnen helpen, maar hebben jullie anders tips hoe ik dit het beste kan oplossen? Ik baal hiervan als een stekker en vindt dat de uitvoerder dit kosteloos moet repareren, maar ik vraag mij af hoe ik als niet-deskundige er voor kan zorgen dat het ditmaal ook echt gerepareerd is.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/VdAVvlNIBKgCZY4CZ8UpJZzo.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/S2OWWncgb3v3Dpa3LpOxm4hH.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/H3rPD8xDhK1AanAKyjGvrwb9.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hiJjQJzmL54R2mX2nOQBa1hQ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hvIcsUTRKumaN7K7846EgaTV.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/x7vasQR9hiAFM51CUW7MJki8.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/sjKR24CPBCYSlKbJNXlk2v6F.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8LdEzNLXn6KI41zMuBnzbvhP.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1gZ88ADzZe6Ey9RQEXxsfl4D.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/d8uOpm1RteBCvFQbygtrjfbs.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/E4KsilrqBM7gIFIjZ8KE6GhH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lWNPAAKUkczTIh1pvPRQT0cq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z12Qy5A0uhZXtTFX3GuiqeJU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oqQkZiJexYDH83yC0oTgumNY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1nybiAIbIvsBb1jf4CIGpF5a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d8gLlBntJA6IpT1ivoZNQHKv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o84aHRPFnt22uMBdTN69TbEg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tmiqbtgjFWxQ5CXLP3A1Wvun.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/M0kTc2b5S7stADzZJMmBmjQX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nsvzK2zNffqN6EI7NA7TFiYN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/POSpuN9mhT7DY5T9vBaReuzn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KsYGEr5fDUgrrwsLM6ARiiJA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o5j1Ho0BoVg4XZd61psxS7ZP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LLtEc10iMuYe9TL3khpyJ7zV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3A5mTmRDn0oGoDwisMRzlVYC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/N1XuZOOPGsxDfewECf7KEjqJ.jpg?f=fotoalbum_large)