Signal Out Of Range

Pagina: 1
Acties:

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 12:45
Heb nog niet zolang geleden Win ME er ff opgezet en draaide gewoon goed tot gister...

Heb nu al een paar keer gehad dat ik vrolijk bezig ben en m'n pc ineens leuk op z'n bek gaat en 'Signal Out Of Range' op m'n monitor gaat flikkeren, geluid blijft hangen en de VGA stekker zit er gewoon in...

De ene keer ben ik een paar uur bezig zonder dat er iets gebeur en de andere keer gebeurt het al na 2 mins.

Is er misschien iemand die me met dit vage probleem kan helpen, hoop niet dat m'n videokaart het aan het begeven is...

specs:

Abit KT7-Raid
Asus V7700 32MB GF2
Dell M770 17" monitor

voor meer info vraag me ff

• SilverZeven
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2025
Ik herrinner me dat ik dat ook eens heb gehad maar hoe het komt... Ja, dat weet ik dus niet meer. Ik geloof iets met de resolutie ofzo probeer die is een stap lager te zetten en het kan geloof ik ook gebeuren als je em geclockt heb. :?

• -MAD-
Op het moment cpu en vga niet oc-ed, dus daar kan het niet aan liggen

en resu lager wil ik niet, draai nu 1024-768 en dat deed het eerst gewoon en lijkt me sterk dat ie dat (nu) niet trekt

misschien nog meer suggesties??

• Sciatic
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sciatic

Hear me roar!

Probeer eens een lagere refresh rate.

http://texturizer.net/firebird/

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

idd en anders je software? Bij ons op school ligt het altijd aan een te hoge res. voor die monitortjes :) maarjah lijkt me sterk dat jou res te hoog is

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• -MAD-
heb het terug gezet van 85Hz naar 70Hz, voorlopig geen probs, maar met 85Hz deed ie het ook alweer een tijdje goed, iig bedankt!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
huidige refresh rate aanpassen, of je pixel verhouding naar beneden gooien.. monitor kan het gerwoon niet aan, dat het na een tijdje gebeurt is natuurlijk gek, mischien die vid kaart niet helamaal in ordnung ?

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• -MAD-
Treed nu ook al op bij 1024x768@70Hz, draai nu op 800x600@75Hz :'(

Heb op het moment geen andere monitor of vid kaart om ff te testen welke naar de klote aan het gaan is, of dat het aan software ligt...

Verwijderd

Zorg ervoor dat je opzeker de juiste monitordrivers hebt geïnstalleerd :7

Mocht dat niet het probleem zijn dan vrees ik dat je monnitor aan het sterven is . . .

:'(
Pagina: 1