Toon posts:

mensen met Coolermaster EP5-6I51 hier melden =]

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oi...

Ben ff pctje aan het samenstellen en wil alles bij 1 zaak komen voor garantie en ander gezeik. Ik ga een 1.4ghz athlon kopen en wou hem coolen met een Coolermaster EP5-6I51. Dit omdat dan ding weinig herrie maakt en goedkoop is. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

utfs rtfm en andere elende heb ik gedaan maar daar kwamen allemaal andere type coolermasters uit.

Verwijderd

Koop dit onding vooral niet!!! Ik heb 'm nu bovenop m'n Athlon 1400 @ 1509 zitten en dat ding koelt voor geen meter!!! Ik heb de grootste moeite om 'm onder de 60C te houden. Koop liever een Vulcano II of iets dergelijks.

Verwijderd

Mwoa onder de 60 graden is nog wel ok hoor..
en als je niet overclocked is die cooler meer dan genoeg
heb zelf nu een alpha 6035 met een ystech is iets duurder maar ook stil en lekker cool :)

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:21
Inderdaad of een EP5-6I11 met een stevige fan erop. Dit blokje kan heel wat warmte afvoeren en maakt ook gebruik van veel CFM... Sommige blokken koelen namelijk niks beter ookal pomp je er veel CFM doorheen.

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Is volgens mij wel een goede cooler, zeker als je er nog een andere (betere) fan op zet.

Als iemand nog iets afweet van de Coolermaster CB5-6G52 mag ie het hier ook melden!

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:46
Hmm, ik heb er 1 op mijn 1GHz zitten, en die houd hem wel redelijk koel.. idle ongeveer 38 en stressed 48..

• MuTTLeYs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
Ik had er ook eentje op mijn Athlon 1400. Werd ook behoorlijk warm terwijl er niets draaide rond de 63 Graden.
Toen maar een Alpha PAL 6035 aangeschaft.
Draait nu idle 42 graden, en full-load 51.
Da's wel een mooi verschil.

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Ik heb zelf een EP5-6I11 op mijn TB1333 gehad; werkte prima (even goed als een Copper Orb)

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:15

Exirion

Gadgetfetisjist

[/doelloze kick]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.