SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Dat staat op regel 1 van mijn post, deze ene monitor produceert 4 artikelen en claimt de halve frontpage.CH4OS schreef op zondag 4 januari 2026 @ 10:41:
Wat is het probleem nu precies? Is dat iets voor de redactie? En vergelijk je nu niet LG TV technologie niet met monitoren?
LG produceert ook monitoren, betere dan de QD-OLEDs van Samsung, dit geef ik alleen aan dat ik de grootsheid daarom niet snap. Dat er gerapporteerd wordt op QD-OLED producten die vernieuwd zijn is helemaal logisch.
4 artikelen? Ik zie er 3._eLMo_ schreef op zondag 4 januari 2026 @ 10:53:
[...]
Dat staat op regel 1 van mijn post, deze ene monitor produceert 4 artikelen en claimt de halve frontpage.
LG produceert ook monitoren, betere dan de QD-OLEDs van Samsung, dit geef ik alleen aan dat ik de grootsheid daarom niet snap. Dat er gerapporteerd wordt op QD-OLED producten die vernieuwd zijn is helemaal logisch.
1 video review
1 tekst review
1 artikel dat hij is uitgebracht.
Die artikelen zijn altijd bij elk product gescheiden. En 1 is een highlight maar geen echt artikel.
zoals ook bij LG
review: LG UltraGear 45GX950A - 5k-superbreedbeeldmonitor voor veeleisende ga...
video: LG UltraGear 45GX950A Review - 5k-ultrabreedbeeldmonitor voor veeleise...
[ Voor 32% gewijzigd door loki504 op 04-01-2026 11:02 ]
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Drie artikelen, waarvan de tekstuele review óók in de ankeiler zit, dat zijn dus geen vier artikelen. Dat het op mobiel wat veel lijkt snap ik, maar dat is niet een redactioneel probleem, dat komt mede door de beperkte breedte bij smartphones en de vele witruimtes die in het ontwerp zitten._eLMo_ schreef op zondag 4 januari 2026 @ 10:53:
Dat staat op regel 1 van mijn post, deze ene monitor produceert 4 artikelen en claimt de halve frontpage.
[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 04-01-2026 11:18 ]
Ik snap de logica van verschillende doelgroepen, maar drie aparte entries voor één product op de frontpage voelt simpelweg als te veel van het goede. Het krijgt zo onbedoeld een hoog marketing-gehalte. Is het nooit overwogen om die video gewoon als integraal onderdeel (of prominente header) van de review te plaatsen in plaats van een losse entry?deepvreezo schreef op zondag 4 januari 2026 @ 11:15:
Dit komt weleens voor als een fabrikant ons van tevoren een sample stuurt en we daarover op embargo een review kunnen maken - dan verschijnen er tegelijk een nieuwsbericht en review op de site. Met nieuws bedienen we ook wel een andere doelgroep dan met een uitgebreide review, vandaar dat een apart bericht toch meerwaarde heeft. Videoreviews hebben altijd een aparte entry op de frontpage specifiek voor de video.
Na het openen van de 'review' variant (niet videoreview) staat "gewoon" de videoreview - ook daar vermeldt, dan slaat het toch helemaal als een l*l op een drumstel?
[ Voor 8% gewijzigd door Tweakez op 04-01-2026 11:45 ]
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Nee want iemand die een video review zoekt klikt niet eerst op een geschreven variant.Tweakez schreef op zondag 4 januari 2026 @ 11:23:
[...]
Ik snap de logica van verschillende doelgroepen, maar drie aparte entries voor één product op de frontpage voelt simpelweg als te veel van het goede. Het krijgt zo onbedoeld een hoog marketing-gehalte. Is het nooit overwogen om die video gewoon als integraal onderdeel (of prominente header) van de review te plaatsen in plaats van een losse entry?
Na het openen van de 'review' variant (niet videoreview) staat "gewoon" de videoreview - ook daar vermeldt, dan slaat het toch helemaal als een l*l op een drumstel?
En hoe gaat dat helpen bij vindbaarheid? Het gaat anno nu niet meer om wat een niche groep gebruikers handiger vind in gebruik, maar om vindbaarheid voor iedereen, inclusief zoekmachines.Tweakez schreef op zondag 4 januari 2026 @ 11:23:
Ik snap de logica van verschillende doelgroepen, maar drie aparte entries voor één product op de frontpage voelt simpelweg als te veel van het goede. Het krijgt zo onbedoeld een hoog marketing-gehalte. Is het nooit overwogen om die video gewoon als integraal onderdeel (of prominente header) van de review te plaatsen in plaats van een losse entry?
gewoon 1 categorie review. De video's staan toch allemaal op hun youtube-kanaalCH4OS schreef op zondag 4 januari 2026 @ 12:00:
[...]
En hoe gaat dat helpen bij vindbaarheid? Het gaat anno nu niet meer om wat een niche groep gebruikers handiger vind in gebruik, maar om vindbaarheid voor iedereen, inclusief zoekmachines.
Maar niet iedereen alhier volgt dat YouTube kanaal of kijkt op het YouTube kanaal, maar via deze website?dasiro schreef op zondag 4 januari 2026 @ 15:05:
gewoon 1 categorie review. De video's staan toch allemaal op hun youtube-kanaal
Dan zie ik een review die ik wil lezen, blijkt het een video te zijn. En dan moet ik weer op zoek naar de tekst.
Dat is hun persoonlijke keuze geweest, want vroeger stond die content gewoon bij henzelf gehost, maar dat zal te duur geweest zijn en hun player liet af en toe ook te wensen over meen ik mij nog vaag te herinneren.CH4OS schreef op zondag 4 januari 2026 @ 17:35:
[...]
Maar niet iedereen alhier volgt dat YouTube kanaal of kijkt op het YouTube kanaal, maar via deze website?
:strip_exif()/f/image/dythgepVvpr4s3snVkUGulLB.jpg?f=fotoalbum_large)