Post niet meer aan de deur per 1 Jan ?

Pagina: 1
Acties:
  • 422 views

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:01
We zitten pas op 3 Jan, maar we hebben 2 pakketten ontvangen, maar deze wordt niet meer aan de deur aangeboden, maar beneden aan het trappenhuis achtergelaten.

Is dit het nieuwe manier 2026 bezorging ?

Het zijn standaard PostNL pakketjes en DHL pakketten.
van DHL zie ik alleen achteraf, in een mail, dat deze bezorgd is, en vond ik het pakket beneden in het trappenhuis.

[ Voor 30% gewijzigd door absrnd op 03-01-2026 18:48 ]

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:12
Worden ze achtergelaten zonder dat je er weet van hebt? Wat heb je zelf afgesproken? Welke pakketdienst was het? Heb je een mailtje ontvangen. Zat er een Track&Trace code bij?

Je geeft veel te weinig info, dan krijg je ook geen zinnig antwoord.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Vraag het aan de pakketdienst?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Dat is al enige tijd steeds meer de praktijk lijkt het. In mijn ervaring bij de meeste bezorg'diensten'. Weet niet of je in de HK mag, maar daar is een topic vol bezorg'plezier': Het grote 'klaag hier over post- en pakketbezorging' topic

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:01
Yaksa schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 18:41:
Worden ze achtergelaten zonder dat je er weet van hebt? Wat heb je zelf afgesproken? Welke pakketdienst was het? Heb je een mailtje ontvangen. Zat er een Track&Trace code bij?

Je geeft veel te weinig info, dan krijg je ook geen zinnig antwoord.
Aangevuld :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zie niks anders dan een ranttopic. Neem contact op met de pakketleverancier en dan weet je meer.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.